想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1713


1#
發表於 11-10-15 12:35 |只看該作者
如題, 昨天是Day 6 睇醫生, 佢開左5日排卵藥俾我, 但就話最好Day 2-3 開始, 不過就試下先WOR, 本人第一次食, 乜都唔知, (以為M來, 唔可以睇醫生)請問有冇人好似我咁Day 6先開始食. 效果如何 ???

排卵藥可以每個月都食嗎??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo