想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 432


1#
發表於 11-10-11 13:33 |只看該作者
我由上次m後開始check紅d,到而家day22喇,日日都有哄,由5-50%不等,多數都是20-30%,但體温卻沒有高溫期,我cycle只是26日,就黎m喇,咁係咪即係無排卵?係咪即係無機?




別墅

積分: 854


2#
發表於 11-10-11 15:03 |只看該作者
Cycle 26 咁應該係Day 13, 你day 13 紅D幾多個% ??


男爵府

積分: 6375


3#
發表於 11-10-11 15:12 |只看該作者

回覆:紅d日日都有哄,咁即係點?

有m唔代表有排卵



點評

Mochamiu  全對!  發表於 11-10-11 15:43


大宅

積分: 1238


4#
發表於 11-10-11 15:12 |只看該作者

回覆:談育嬰姐姐 的帖子

Me too! I don't think I ovulated this month because my temperature stayed in the low range and didn't go up at all





伯爵府

積分: 15695


5#
發表於 11-10-11 15:44 |只看該作者
回覆 談育嬰姐姐 的帖子

你要去睇下婦科e生喇
你係咪個個月係咁呀? 無高溫?


大宅

積分: 2679


6#
發表於 11-10-11 15:46 |只看該作者
會唔會今個cycle 遲左排卵?? 我今日都係Day22, 但我昨天先排卵, 都遲左. 今天變番高溫.


複式洋房

積分: 432


7#
發表於 11-10-12 01:19 |只看該作者

引用:Cycle+26+咁應該係Day+13,+你day+13+紅D幾

原帖由 Peanutqbi 於 11-10-11 發表
Cycle 26 咁應該係Day 13, 你day 13 紅D幾多個% ??
我day13好淺線,得5%咋!但那天都有多分泌,都唔知算點?




複式洋房

積分: 432


8#
發表於 11-10-12 01:22 |只看該作者

引用:有m唔代表有排卵 +

原帖由 siuangel1 於 11-10-11 發表
有m唔代表有排卵
我上網查過才知有種叫做無排卵月經,通常是短過21日或兩三個月才來一次,但我係好準時26-28日,未試過over的!




複式洋房

積分: 432


9#
發表於 11-10-12 01:30 |只看該作者

引用:回覆+談育嬰姐姐+的帖子 你要去睇下婦科e

原帖由 Mochamiu 於 11-10-11 發表
回覆 談育嬰姐姐 的帖子

你要去睇下婦科e生喇
我試了成年,今個月才首次check體溫,才發覺自己無高溫期,所以唔知之前如何,好後悔咁遲才check!現book了下個月看婦科,希望解決到問題啦!




複式洋房

積分: 432


10#
發表於 11-10-12 01:33 |只看該作者

引用:會唔會今個cycle+遲左排卵??+我今日都係Day

原帖由 twpm 於 11-10-11 發表
會唔會今個cycle 遲左排卵?? 我今日都係Day22, 但我昨天先排卵, 都遲左. 今天變番高溫. ...
我都希望係咁,由day13開始日日望高溫都未俾我望到!




大宅

積分: 3062


11#
發表於 11-10-13 19:30 |只看該作者

回覆:談育嬰姐姐 的帖子

我d M都準!同你一樣




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo