想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6375


1#
發表於 11-10-12 15:55 |只看該作者
本帖最後由 siuangel1 於 15-12-9 14:58 編輯

..


伯爵府

積分: 15695


2#
發表於 11-10-12 16:16 |只看該作者
support!!!!


男爵府

積分: 6375


3#
發表於 11-10-12 17:18 |只看該作者

回覆:內地婦衝產房 累港媽無位生

冇錯!有乜可能可以咁




大宅

積分: 2447


4#
發表於 11-10-12 21:45 |只看該作者

引用:【經濟日報專訊】年尾生仔旺季,公立醫院產

原帖由 siuangel1 於 11-10-12 發表
【經濟日報專訊】年尾生仔旺季,公立醫院產房亦步入最迫爆的艱難時期。多名準備和剛在公立醫院產子的本地孕 ...
只要更改基本法,就算衝閘落嚟生完都無居港權!咪一天都光哂囉!





大宅

積分: 1837


5#
發表於 11-10-12 21:53 |只看該作者

回覆:ice_kiola 的帖子

係囉!




大宅

積分: 2952


6#
發表於 11-10-12 21:56 |只看該作者
如果我係等催生的媽媽, 我會立即通知所有傳媒, 叫記者來睇下本地孕婦點樣慘法, 大事宣傳大6孕婦嚴重影響本地醫療質素, 你要禁佢地來, 要阿爺肯, 都要PROVIDE証據, 直頭要直擊報導

點評

qqj    發表於 11-10-13 03:15


大宅

積分: 2447


7#
發表於 11-10-12 22:10 |只看該作者

引用:如果我係等催生的媽媽,+我會立即通知所有傳

原帖由 cwtlovelkm 於 11-10-12 發表
如果我係等催生的媽媽, 我會立即通知所有傳媒, 叫記者來睇下本地孕婦點樣慘法, 大事宣傳大6孕婦嚴重影響本 ...
佢地拫本係黃蟲仲要樣樣野老馮比佢咁!聲又最大!




男爵府

積分: 6375


8#
發表於 11-10-12 22:24 |只看該作者

回覆:內地婦衝產房 累港媽無位生

冇錯,叫生果日報直擊!離譜,過40週都唔生,有咩事邊個負責。




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


9#
發表於 11-10-12 22:54 |只看該作者
不單生仔排長龍,產檢更有人無得做。有懷孕6周的孕婦質疑,排期懷孕18周才做唐氏綜合症篩查測試(OSCAR),而到醫院第一次產檢,更要等到第26周。

好可憐呀
靠政府就屎啦
你放佢地黎唔緊要
唔比出世紙、咩野褔利都冇得享用咪得啦
我唔明點解咁大個肚都過到海關入到黎
最好過期居留要坐牢
睇下佢地仲有咩方法
佢有張良計、政府可以有過牆梯姐
今日施政報告呀特首有冇講呢個問題呀

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 30303


10#
發表於 11-10-13 03:16 |只看該作者
憤怒鳥


男爵府

積分: 6375


11#
發表於 11-10-13 09:42 |只看該作者

引用:不單生仔排長龍,產檢更有人無得做。有懷孕

原帖由 siutreasure 於 11-10-12 發表
不單生仔排長龍,產檢更有人無得做。有懷孕6周的孕婦質疑,排期懷孕18周才做唐氏綜合症篩查測試(OSCAR), ...
冇錯,乜福利都冇,冇都靠自己,睇吓有冇咁瘋狂。特首,我都以為會提及,竟然冇,相信佢忘記咗。




男爵府

積分: 8928

BK Milk勳章


12#
發表於 11-10-13 09:48 |只看該作者
唉, 真係好離譜....
D衝閘大陸孕婦唔顧自己安危, 都無理由要香港D孕婦冒險架???


伯爵府

積分: 16204

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


13#
發表於 11-10-13 10:29 |只看該作者
大陸人真係好黑人憎,隔絕佢地黎生既方法真係唔好比香港新分証佢地,根本佢地係為居留


男爵府

積分: 6391

陪月勳章


14#
發表於 11-10-13 10:35 |只看該作者
政府又話要鼓勵生育, 而家....我都唔知好唔好遲些先試生 (現正試了7個cycle, 都唔得)
唉, 好驚要成日排隊做產檢, 又因人多醫生睇漏眼, 生仔又無人理.....


禁止訪問

積分: 3704


15#
發表於 11-10-13 10:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4254


16#
發表於 11-10-13 12:36 |只看該作者

回覆:siuangel1 的帖子

10月23日14:30去遊行,灣仔修頓球場起步。向無能的政府表達一下。




複式洋房

積分: 269


17#
發表於 11-10-13 12:51 |只看該作者
chi ma gun!!!!
they shouldn't have let those pregnant mainlanders come to hk!!! wtf?!!


男爵府

積分: 9861


18#
發表於 11-10-13 13:08 |只看該作者
我對正苦越來越失望............


翡翠宮

積分: 93998

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


19#
發表於 11-10-13 16:13 |只看該作者
其實,係一改政制,就會好麻煩,所以,無辦法處理~

仲有走數丫嘛~ 其實可考慮,唔比幾萬蚊找數,唔發出世紙,可唔可行~?!
◕順其自然啦~♥ ◕


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


20#
發表於 11-10-13 18:07 |只看該作者
ice_kiola 發表於 11-10-12 21:45
只要更改基本法,就算衝閘落嚟生完都無居港權!咪一天都光哂囉!



...


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo