想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3130


1#
發表於 11-10-13 12:30 |只看該作者
如果真係bingo,想問,紅d係egg day後幾時先會出現深粗???


大宅

積分: 3643


2#
發表於 11-10-13 12:37 |只看該作者
我都想知....


大宅

積分: 3833


3#
發表於 11-10-13 12:44 |只看該作者
我0岩0岩問完Bingo左既JM,希望佢俾到答案我地,哈哈~


大宅

積分: 3130


4#
發表於 11-10-13 12:52 |只看該作者
回覆 小懵 的帖子

我岩岩睇左少少,jm話要egg day後12日,係咪呢??

點評

miffymiffy  yes~  發表於 11-10-13 15:09


大宅

積分: 4204


5#
發表於 11-10-13 12:57 |只看該作者

引用:我都想知....

原帖由 jessying 於 11-10-13 發表
我都想知....
Me 2




大宅

積分: 4874


6#
發表於 11-10-13 13:07 |只看該作者

回覆:紅d bingo

我排egg後第14日check紅d吾使幾秒鐘已經出現粗線,重粗過排卵果時!同日green d 又線!紅d 有粗線出現多數green d 都有線架喇!我自己排卵後無日日check住紅d!




大宅

積分: 3833


7#
發表於 11-10-13 14:55 |只看該作者
scytsin 發表於 11-10-13 13:07
我排egg後第14日check紅d吾使幾秒鐘已經出現粗線,重粗過排卵果時!同日green d 又線!紅d 有粗線出現多數g ...

唔該哂~~
希望我過多幾日就可以check到紅D深粗喇


大宅

積分: 4204


8#
發表於 11-10-13 17:31 |只看該作者

引用:我排egg後第14日check紅d吾使幾秒鐘已經出

原帖由 scytsin 於 11-10-13 發表
我排egg後第14日check紅d吾使幾秒鐘已經出現粗線,重粗過排卵果時!同日green d 又線!紅d 有粗線出現多數g ...
吾該晒




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo