想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 283


1#
發表於 11-10-13 19:48 |只看該作者
第3日食通經藥, 但3日紅D都會有50-70%線, 是否正常??


複式洋房

積分: 283


2#
發表於 11-10-14 00:22 |只看該作者
請問有無JM知!Thx!


男爵府

積分: 8975

育兒性格勳章 畀面勳章


3#
發表於 11-10-14 00:29 |只看該作者

回覆:食通經藥問題???

淨係知食完4-5日先黎




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo