想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 372


1#
發表於 11-10-3 17:40 |只看該作者
Cycle around 28 days, 應該大約29/9黎m,係29/9果日去小便時有血分泌,以為m到,點知又冇出現,跟住之後這兩三日有啡色分泌,今日days 32 有血絲分泌,days 30 check 過未有bb,究竟我咩事




大宅

積分: 2679


2#
發表於 11-10-3 21:31 |只看該作者
回覆 lausiusin 的帖子

咁你今日有冇check 呀? 可能仲未驗到...


大宅

積分: 1229


3#
發表於 11-10-3 23:15 |只看該作者
我都係呀!1o月2日驗到淺色線!但係今日又無!都唔知咩事:好担心呀!l


複式洋房

積分: 372


4#
發表於 11-10-3 23:18 |只看該作者

引用:回覆+lausiusin+的帖子 咁你今日有冇check

原帖由 twpm 於 11-10-03 發表
回覆 lausiusin 的帖子

咁你今日有冇check 呀? 可能仲未驗到...
我冇check Ar, 想再等下,今日days 32,有淺紅的分泌,我怕驗完又係冇





複式洋房

積分: 372


5#
發表於 11-10-3 23:20 |只看該作者

引用:我都係呀!1o月2日驗到淺色線!但係今日又無!

原帖由 Yvonne1127 於 11-10-03 發表
我都係呀!1o月2日驗到淺色線!但係今日又無!都唔知咩事:好担心呀!l
你用咩牌子驗?你都好,我連淺色線都冇




大宅

積分: 1229


6#
發表於 11-10-4 08:48 |只看該作者
我用manning個果呀, 我怕我自己睇錯,,,之後用waston 再驗. 結果冇呀.10月2日, 一共驗左3, 得第一次用晨尿(就係用manning),其餘兩次都冇線呀, 10月3日,,再晨尿+manning 驗, 又冇線..但係血絲分泌就得好少少少少少少少..但係感覺自己好熱呀...放工返屋企再用green d check,又冇線...
10月4日...已經冇再驗.血絲分泌都冇啦,,,,都唔知做咩,,
但係ms. m 又未到..點好呀!!唉.
我只可以講..manning 的驗孕棒唔work!
如果今個星期ms m. 未到...睇e 生啦,!真係要認命呀!


大宅

積分: 3571


7#
發表於 11-10-4 09:26 |只看該作者
我都係呀!!!!my cycle is 28 days, 應該大約3/10 m come, 禽日去小便時有血分泌,我都以為係m到,點知成晚都無出現,今日又無分泌,都唔知咩事!


複式洋房

積分: 372


8#
發表於 11-10-4 11:07 |只看該作者

引用:我都係呀!!!!my+cycle+is+28+days,+應該大

原帖由 muijuki 於 11-10-04 發表
我都係呀!!!!my cycle is 28 days, 應該大約3/10 m come, 禽日去小便時有血分泌,我都以為係m到,點知成晚 ...
同你一樣,我今曰days 33 都仲未黎m,這幾天有間中有少少血分泌。




複式洋房

積分: 372


9#
發表於 11-10-4 11:10 |只看該作者

引用:我用manning個果呀,+我怕我自己睇錯,,,之後

原帖由 Yvonne1127 於 11-10-04 發表
我用manning個果呀, 我怕我自己睇錯,,,之後用waston 再驗. 結果冇呀.10月2日, 一共驗左3, 得第一次用晨尿( ...
我都唸緊是否manning 唔掂,但又唔敢再check 怕見到又沒有bb,唉!都唔知幾時再check




大宅

積分: 1229


10#
發表於 11-10-4 14:08 |只看該作者
至幣ms m 又唔來...又驗唔有bingo..好担心呀!!lausiusin 你check 左呀,!唔知我係咪心理作用,,,身體好熱, 想嘔想嘔, 又頭暈暈呀,!唉.點好呀,


複式洋房

積分: 372


11#
發表於 11-10-4 17:33 |只看該作者

引用:至幣ms+m+又唔來...又驗唔有bingo..好担心

原帖由 Yvonne1127 於 11-10-04 發表
至幣ms m 又唔來...又驗唔有bingo..好担心呀!!lausiusin 你check 左呀,!唔知我係咪心理作用,,,身體好熱, ...
我不想check住,我上網睇話未必噤快check 到,我今有去toliet時有啡血,但不多,我唸住過多一兩星期先check,唉!一係就快些m,現在好無奈。不過我未試過噤,好驚自己有問題




大宅

積分: 1229


12#
發表於 11-10-4 17:51 |只看該作者
同意我都係第一次!


大宅

積分: 1229


13#
發表於 11-10-4 17:53 |只看該作者
你29/9來M.我都差不多!擔心牙!你身体有有異樣?


大宅

積分: 1229


14#
發表於 11-10-4 23:31 |只看該作者
lausiusin ...你身體有異樣嗎?


複式洋房

積分: 372


15#
發表於 11-10-4 23:55 |只看該作者

引用:你29/9來M.我都差不多!擔心牙!你身体有有異

原帖由 Yvonne1127 於 11-10-04 發表
你29/9來M.我都差不多!擔心牙!你身体有有異樣?
原本有小小胸痛,現在又冇乜,我有早上量體溫,近十四日都是36.6-36.9,分泌間中啡間中小小血。其他冇咩特別,你呢?




大宅

積分: 1229


16#
發表於 11-10-5 00:45 |只看該作者
lausiusin 發表於 11-10-4 23:55
原本有小小胸痛,現在又冇乜,我有早上量體溫,近十四日都是36.6-36.9,分泌間中啡間中小小血。其他冇咩特 ...


大宅

積分: 1229


17#
發表於 11-10-5 00:46 |只看該作者
lausiusin 發表於 11-10-4 23:55
原本有小小胸痛,現在又冇乜,我有早上量體溫,近十四日都是36.6-36.9,分泌間中啡間中小小血。其他冇咩特 ...


大宅

積分: 1229


18#
發表於 11-10-5 00:50 |只看該作者
我無量體温呀,只係個肚谷谷地!


伯爵府

積分: 15236


19#
發表於 11-10-5 01:26 |只看該作者

回覆:分泌問題

放鬆些,兩位都太緊張,導致壓力大,影響生理!呢一刻有同未有,都改變唔到事實,輕輕鬆鬆過多兩日再驗,無就疊埋心水等下次機會囉!




大宅

積分: 1229


20#
發表於 11-10-5 21:58 |只看該作者
頭先用紅D CHECK 過, 竟然有條淺紅色線,,,,咩事呀???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo