想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2375


1#
發表於 11-10-11 23:40 |只看該作者
今日day12,昨日和今日都有透明拉絲分泌,咁即係幾時排卵?
醫生昨日照完陰超,叫我明天day13返去打破卵針,其實會唔會喺打針前已排卵嘅呢?
其實應該day幾dodo呢?我驚miss,想呢幾日日日do,老公話好,但我想問咁樣會否影響精子質素呢?




子爵府

積分: 10559


2#
發表於 11-10-11 23:47 |只看該作者

回覆 回覆:chu_dan的帖子

好似話係拉絲分秘後先排卵嫁喎



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 2375


3#
發表於 11-10-11 23:52 |只看該作者

引用:好似話係拉絲分秘後先排卵嫁喎 +

原帖由 wastewater 於 11-10-11 發表
好似話係拉絲分秘後先排卵嫁喎
請問通常拉絲分泌後幾耐呢?




複式洋房

積分: 264


4#
發表於 11-10-12 00:03 |只看該作者
chu_dan 發表於 11-10-11 23:40
今日day12,昨日和今日都有透明拉絲分泌,咁即係幾時排卵?
醫生昨日照完陰超,叫我明天day13返去打破卵針, ...
我上次係打左破卵針後連續兩日dodo,不過之前幾日打排卵針時,醫生都叫我可以勤力D


大宅

積分: 2375


5#
發表於 11-10-12 00:15 |只看該作者

引用:Quote:chu_dan+發表於+11-10-11+23:40+今日

原帖由 ekman888 於 11-10-12 發表
我上次係打左破卵針後連續兩日dodo,不過之前幾日打排卵針時,醫生都叫我可以勤力D ...
請問你係day幾打破卵針?當曰有無照陰超?




公爵府

積分: 25364


6#
發表於 11-10-12 17:18 |只看該作者
are you taking any medicine from the doctor? if you do, the medicine should stop you to release the egg until 打破卵針 ga wor .
Birth 15/3: W:4.2kg  L:52cm HC:37.5cm
Day 09: W:4.37kg  L:55.5cm HC:37cm
Day 46: W:7kg L:62m HC40.5cm
Day 82: W:~9.2kg L:~66cm
Day 112: W:~10.4kg


大宅

積分: 2375


7#
發表於 11-10-12 23:17 |只看該作者

引用:are+you+taking+any+medicine+from+the+doc

原帖由 Mrs.Kangaroo 於 11-10-12 發表
are you taking any medicine from the doctor? if you do, the medicine should stop you to release the ...
有呀!我食藥加打針!今日打破卵針。咁係幾時會排卵呢?係咪打破卵針前一定未排嘅呢?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo