想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1137


1#
發表於 11-10-11 23:59 |只看該作者
Bingo 心得- 由2010年11月開始打算要有第二個....
係2009年2月放棄了2x週的懷孕,因為他心臟發育有好大問題,之後的日子過得好悲更不敢去想再要bb的事,直至亞女不注問點解我個個同學都有細妹或細佬,但太多擔心。

當時有朋友介紹我地去找醫生check雙方DNA,看看大家係咪有什麼遺傳病,keep住睇中醫食那些勁難食的排卵制黃體,溫宮等藥,食完有時會好似發緊燒咁,每日都要食,一個月得幾日体息,但食咗半年,做足功課但次次都失望大喊。好多唔明白,第一同第二次都好易有ga,點解今次影都唔見?個人好stress, 好儍... 因為情緒都影響週期雖然只相差幾日,但幾日已有可能錯失机會,試過累到交不到功課,儍到較鬧鐘(想返到覚得自己痴線)

到了今年5月已經停晒所有中藥,因為個中醫話再係咁就係我個肚到做針灸,太兇佈了。當時同自己講無就算吧,我年紀大了唔想40歲先來生。無諗過咁樣樣係7月就有咗,當中無check用過排卵棒,只如想計排卵日 (只係睇iphone 個app), 可能係好輕鬆無壓力同埋個次週期無特別想過要做几多次。 當中我有睇過婦科,但2個醫生都一樣講法,再試唔得先驗下係咩問題,太大壓力好難有。 鼓勵所有等bingo的mami 努力加油。
Dom


男爵府

積分: 7456


2#
發表於 11-10-12 00:06 |只看該作者
多謝妳的分享,,祝妳好孕!!順順利利!生個健康精靈的BB


大宅

積分: 1977


3#
發表於 11-10-12 00:16 |只看該作者
祝你生個健康bb呀!


翡翠宮

積分: 94022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


4#
發表於 11-10-12 00:18 |只看該作者
多謝分享~

◕順其自然啦~♥ ◕


男爵府

積分: 7601


5#
發表於 11-10-12 00:23 |只看該作者

回覆:Soniadom 的帖子

Thanks for your sharing!




大宅

積分: 1683

畀面勳章


6#
發表於 11-10-12 10:14 |只看該作者
回覆 Babylyly 的帖子

恭喜晒! 想問下你用iphone邊個apps呀? 你m期準麻???我驚m期唔準用個apps都無用....


別墅

積分: 697


7#
發表於 11-10-12 10:41 |只看該作者
恭喜你呀, 終於苦盡甘來. 祝你同BB都身體健康! 你個apps係咪Womanlog呀?


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


8#
發表於 11-10-12 11:10 |只看該作者
恭喜晒你呀,,,,有第2個, 好羨慕我一個都無


別墅

積分: 741


9#
發表於 11-10-12 11:17 |只看該作者
多謝你的分享希望你生個健健康康的BB!

我都試了OVER2年, 而家35, 一個都未有. body check, 睇中醫, 做運動, 做左3次IUI都唔得. 希望只係緣份未到, 亦希望緣份快D到, 比我生個龍B(不是特別想生龍, 只是最快生是龍姐)!


別墅

積分: 697


10#
發表於 11-10-12 11:33 |只看該作者
milysin001 發表於 11-10-12 11:17
多謝你的分享希望你生個健健康康的BB!

我都試了OVER2年, 而家35, 一個都未有. body check ...
我同你個case一樣呀, 我就嚟36喇, 都試咗超過兩年, 呢兩年幾直情辭埋份工(我之前份工要返shift, 作息時間唔穩定) 養好身心等bingo, 可惜一直事與願違, 好失望呀. 我都做哂body check, 都睇緊中醫. 我可能太心急, 搞到老公都好大壓力, 搞到有時喺關鍵日子"有心無力".... 我老公同我講, 一切要隨緣, 有就有, 冇就等下次囉, 唔好強求.... 唉, 但好難做到呀! 希望我同你一樣, 只係緣份未到, 希望呢份緣快啲到啦, 我本來想要兔B, 但失敗咗, 希望有龍B啦... 祝各位JM都生龍B!


複式洋房

積分: 455


11#
發表於 11-10-12 11:51 |只看該作者
回覆 Soniadom 的帖子


大宅

積分: 3679


12#
發表於 11-10-12 12:10 |只看該作者
Soniadom 發表於 11-10-11 23:59
Bingo 心得- 由2010年11月開始打算要有第二個....
係2009年2月放棄了2x週的懷孕,因為他心臟發育有好大問題 ...

Congratulations!!



妳可唔可以PM 俾我關於驗DNA 既醫生/ 資料俾我? THANKS!


別墅

積分: 546


13#
發表於 11-10-12 13:21 |只看該作者

回覆:小小分享






複式洋房

積分: 437


14#
發表於 11-10-12 13:24 |只看該作者

回覆:小小分享

多謝你的分享,恭喜晒你!祝你bb健健康康!




別墅

積分: 741


15#
發表於 11-10-12 14:53 |只看該作者
LiverpoorFC,

有時真係好無奈, 好唔開心. 不過我地要心存希望, 咁先可以成功!

希望大家可以生龍B

點評

LiverpoolFC  贊成! 要心存希望!  {:1_1:}  發表於 11-10-12 15:10


大宅

積分: 1137


16#
發表於 11-10-12 15:15 |只看該作者
個 iPhone app 係: AppBox Lite 入面有一個pCalendar 其實我m唔係次次準,個app 可以每次改週期。

其實我身邊好多朋友都係等好耐,但唔到無其他方法都唔會試ivf , 好多會叫你試食排卵薬先,我有2 個朋友都食咗就okay bingo 咗。

提提大家當陀bb時,你身體狀況就表露哂出來,所以大家唔好失望,依家係保好身體的好時候。

Liverpool, 要努力令自己輕鬆可以試下關鍵日子去些近近的地方旅行呀!

點評

LiverpoolFC  多謝你鼓勵同建議!  我都食了五週排卵藥喇, 但都未成功. 唯有做多點運動!  發表於 11-10-12 15:32
Dom


大宅

積分: 1137


17#
發表於 11-10-12 15:35 |只看該作者
Esuperbaby send 咗比你 pls check :)
Dom


大宅

積分: 2699


18#
發表於 11-10-12 15:47 |只看該作者


禁止訪問

積分: 1116


19#
發表於 11-10-12 16:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2368


20#
發表於 11-10-12 17:07 |只看該作者

恭喜晒你!你可唔可以PM 俾我關於驗DNA 既醫生/ 資料俾我? THANKS!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo