想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


1#
發表於 11-10-12 16:48 |只看該作者
本帖最後由 yubiwa310 於 11-10-15 23:02 編輯

del
大家好,我是子悠~~


大宅

積分: 1279


2#
發表於 11-10-12 16:59 |只看該作者
死都唔再做...點知會唔會有性病


大宅

積分: 3812


3#
發表於 11-10-12 17:05 |只看該作者
BABYBABYBLACK 發表於 11-10-12 16:59
死都唔再做...點知會唔會有性病
我都係咁話 信唔過!!!


別墅

積分: 559


4#
發表於 11-10-12 17:22 |只看該作者
去大陸做?D大陸人都黎香港做,佢地都話大陸醫院信唔過喎


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


5#
發表於 11-10-12 17:38 |只看該作者
本帖最後由 yubiwa310 於 11-10-15 23:02 編輯

del
大家好,我是子悠~~


別墅

積分: 854


6#
發表於 11-10-12 18:33 |只看該作者
返大陸除咗揼骨, 咩都唔會做.


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


7#
發表於 11-10-12 20:07 |只看該作者
本帖最後由 yubiwa310 於 11-10-15 23:03 編輯

del
大家好,我是子悠~~


別墅

積分: 559


8#
發表於 11-10-12 20:18 |只看該作者
回覆 yubiwa310 的帖子

計budget 的話在香港做iui同大陸比價錢差額唔算大, ivf就真係差幾大
不過真係要想清楚,我個dr有好多國內client都係信唔過祖國醫院黎香港做


男爵府

積分: 6718


9#
發表於 11-10-12 20:35 |只看該作者
死都唔做、今危險又dirty、同中國d人都來香港做拉! 點會上番去呀、就算$$$有限都系今講。如果香港try過唔得再算。我會認命。鳴


男爵府

積分: 8440


10#
發表於 11-10-12 20:59 |只看該作者

回覆 回覆:patpatbb的帖子

我怕佢会轉調左D卵子同丁丁呀




大宅

積分: 2447


11#
發表於 11-10-12 21:03 |只看該作者

引用:+本帖最後由+yubiwa310+於+11-10-12+20:04+

原帖由 yubiwa310 於 11-10-12 發表
本帖最後由 yubiwa310 於 11-10-12 20:04 編輯

暫知番大6iui 約 5千 , ivf 就3萬 ( 全人仔計)
完全無信心囉




珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


12#
發表於 11-10-12 22:49 |只看該作者
本帖最後由 yubiwa310 於 11-10-15 23:03 編輯

del
大家好,我是子悠~~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


13#
發表於 11-10-12 23:00 |只看該作者
yubiwa310 發表於 11-10-12 17:38
回覆 grazie 的帖子

因為之前有jm 分享過係大6做 ivf ,所以我就上去睇下環境同衛生情況咁 。
咁你睇到d環境同衛生係點
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


14#
發表於 11-10-12 23:20 |只看該作者
本帖最後由 yubiwa310 於 11-10-15 23:03 編輯

del
大家好,我是子悠~~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


15#
發表於 11-10-12 23:23 |只看該作者
yubiwa310 發表於 11-10-12 23:20
回覆 siutreasure 的帖子

第一次去視察 ,環境同衛生情況係正常的 ! (食飯時間冇咩人的,所以可以慢慢看)
請問你睇果間係咪屬於婦科醫院
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


16#
發表於 11-10-12 23:38 |只看該作者
本帖最後由 yubiwa310 於 11-10-15 23:03 編輯

del
大家好,我是子悠~~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


17#
發表於 11-10-12 23:42 |只看該作者
yubiwa310 發表於 11-10-12 23:38
回覆 siutreasure 的帖子

呢間係之前有jm 分享過的 , 係一間"生殖中心 " ,成間野都係for 生bb 的
icic
謝謝分享
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 8440


18#
發表於 11-10-13 00:54 |只看該作者

引用:回覆 happyyee 的帖子 所以我原本只打算做

原帖由 yubiwa310 於 11-10-12 發表
回覆 happyyee 的帖子

所以我原本只打算做iui 打針同破卵個part , 絕對唔會做放丁丁既~
有冇計過一來一回時間車費加人仔高企呀 要計下差得多唔多 始終对上面差左D信心 (唔好介意我咁講)




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo