想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2529


1#
發表於 11-10-12 20:06 |只看該作者
Day 13果日深粗,第二日變淺,但體溫就keep住m時既36-36.4,無升,咁即係點,平時我排後有成36.8架,定還是我仲未排呢?




大宅

積分: 2529


2#
發表於 11-10-12 20:09 |只看該作者

回覆:CMSmile 的帖子

Day 13開始check到依家
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 257


3#
發表於 11-10-12 20:31 |只看該作者

回覆:紅D有深粗,但體溫無升,咁究竟我排左卵未?

我成日唔識睇點先係深粗!原來day 13 係算深粗!

我hormones唔夠多!所以成日冇深粗




禁止訪問

積分: 1142


4#
發表於 11-10-12 21:05 |只看該作者

引用:我成日唔識睇點先係深粗!原來day+13+係算

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1142


5#
發表於 11-10-12 21:06 |只看該作者

引用:我成日唔識睇點先係深粗!原來day+13+係算

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1142


6#
發表於 11-10-12 21:08 |只看該作者

回覆:180811 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2529


7#
發表於 11-10-12 21:11 |只看該作者

回覆:confusedme 的帖子

未必人人都會100%深粗,用幾個cycle就會知自己大概幾多%深粗架喇!




大宅

積分: 2529


8#
發表於 11-10-12 21:15 |只看該作者

回覆:180811 的帖子

睇黎我有機會未排,呢幾個日keep住check紅D先,希望紅D會越黎越深啦!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo