想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7601


1#
發表於 11-10-12 20:57 |只看該作者
各位,深嗎?幾多%?可以do do la
myphoto.jpg




男爵府

積分: 7601


2#
發表於 11-10-12 21:02 |只看該作者

回覆:day19,紅d算吾算深呢?

Sorry!搞錯左!




男爵府

積分: 7601


3#
發表於 11-10-12 21:04 |只看該作者

回覆:day19,紅d算吾算深呢?

我原來無深到,第1次用吾識tim




大宅

積分: 2142


4#
發表於 11-10-12 21:47 |只看該作者
唔緊要,慢慢來。


大宅

積分: 4667


5#
發表於 11-10-12 22:15 |只看該作者
加油呀~~~我以前都唔識架!用得多就知橋妙啦...
有時一日要驗幾次先睇到紅 D 最高值~~~
我親身試過呢


男爵府

積分: 7601


6#
發表於 11-10-12 22:43 |只看該作者

回覆:day19,紅d算吾算深呢?

真係"魚",post 左出來先發現搞錯又吾識delete個post~~
好采你地都無笑我咋




別墅

積分: 615


7#
發表於 11-10-12 23:36 |只看該作者
唔緊要架, 我都係今個月先開始用紅 D, 頭幾日用到係得一條線, 以為係排卵
點知連續幾日都係咁, 自己又開始以為紅 D 壞咗, 又或者係自己有問題...

上嚟睇多啲, 再問下呢到嘅高手們, 就會容易掌握啲架喇!

祝早孕!!




別墅

積分: 854


8#
發表於 11-10-13 00:23 |只看該作者

引用:各位,深嗎?幾多%?可以do+do+la+ +

原帖由 Babylyly 於 11-10-12 發表
各位,深嗎?幾多%?可以do do la
你cycle 幾多吖,如果係28咁就應該Day 14開始check, 再唔係,如果你唔怕浪費Day 10都可以開始check,我都係新手,今個cycle2, 時間寶貴吖,希望你掌握到




男爵府

積分: 7601


9#
發表於 11-10-13 00:34 |只看該作者

回覆:Peanutqbi 的帖子

多謝你地!我係cycle 29-39,由於最近先托人買紅d,今晚第一次用就擺烏龍!haha!
之後我會keep住用,亦會由day10開始check gar la!!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo