想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1238


1#
發表於 11-10-13 11:49 |只看該作者
我今日Day30 有拉絲,CB有哈哈笑,咁係咪今日要開工呀?
我個cycle平時係31-33days ga...
今個cycle 好奇怪咁遲先排卵




大宅

積分: 2954


2#
發表於 11-10-13 12:20 |只看該作者

回覆:Goorc9 的帖子

你可能有咗喎!




大宅

積分: 1238


3#
發表於 11-10-13 13:25 |只看該作者

回覆:cwtlovelkm 的帖子

唔該你呀!
等我係咪都試吓




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo