想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1112


1#
發表於 11-10-9 11:04 |只看該作者
好多野唔識~請指教
9月23日day1 , circle大約32-35日.
10月3定4日 dodo, 10月6日晚上dodo.
但係尋日7/10 突然胸好痛,一下扯住一下扯住咁,但係又冇咩脹到.

都有一兩下下腹左邊抽下咁..

平時只會係黎m前幾日會胸脹...

我唔知幾時係排卵期,已經準備上網買大偉排卵紙...

唔知有冇人試過好似我咁樣呢?

如果dodo完,咁岩又到排卵日,會唔會咁岩受精左,而又咁快有徵兆呢?

從未試過有bb,好想快d bingo ><


男爵府

積分: 5044


2#
發表於 11-10-9 15:31 |只看該作者

回覆:MabelamBaby 的帖子

一定冇咁快有感覺!就算中咗m期亦到,婇多人都係冇感覺架




大宅

積分: 1112


3#
發表於 11-10-12 06:30 |只看該作者
thanks~~~
其實我唔係好識睇紅d
8/10 day16 體溫36.4度,未買紅d
9/10 day17 體溫37 度 ,紅d 應該3,40% ,下線好淺好淺
10/10 day18 miss左
11/10 day19 體溫36.5度,紅d 又係3,40%,下線又係好淺淺

咁耐仲未排卵既??會唔會真係我miss左個日係排卵
我以前係28-30日一個circle,8月份係32日,9月份可能結婚影響生理所以變左35日,但係今個月應該唔會又35日咁長掛..我宜家好輕鬆


大宅

積分: 1112


4#
發表於 11-10-12 06:32 |只看該作者
我6/10個日突然好多分泌物,跟住7/10開始胸扯住扯住咁.
到宜家都未有分泌物


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


5#
發表於 11-10-12 08:33 |只看該作者

回覆:大家好~我係新手 =]

你放鬆d啦!太緊張會影響成孕架!如果你今個cycle未中獎,下個cycle就要勤力d check排卵,你cycle唔算短,可以d10先開始check,日日都以大約相同既時間check住,記得唔好晨尿,盒教要10am-8pm,以隔離條對應線做比較,最好影低做比較,如果去到50%以上就要check密d,因為卵子既存活只有12-24小時,有50%就要早晚check,甚至有人會check更密,最緊要係唔好miss,到你見到有至少90%以上既深粗,即係代表你未來24-48hrs內會排,所以你由見到50%左右開始隔日dodo一次,直至見到深粗後dodo多兩三次,咁你既機會就大好多!呢個係我既做法,不過重點都係你要放鬆,希望幫到你啦!




大宅

積分: 1112


6#
發表於 11-10-12 19:52 |只看該作者
唔該晒你呀currymama!!
我今日day20 又係一條40%紅淺,下面係好淺好淺既線=_=

我仲未排卵??

我懷疑miss左既day18就係排卵...下個月努力check密d先

多謝咁多位解答呀 !!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo