想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2375


1#
發表於 11-10-10 15:49 |只看該作者
排卵期的卵子應該幾多mm才叫靚?
今日day11,照到有3粒:11mm, 12mm和17mm. 咁嘅size是否好呢?




大宅

積分: 2189


2#
發表於 11-10-10 15:58 |只看該作者

回覆:卵子size

請問,照完等睇報告還是你見住架?報告幾耐先知架?




伯爵府

積分: 15695


3#
發表於 11-10-10 16:05 |只看該作者
回覆 swarovski2011 的帖子

唔駛報告架, 即照即話到你聽
照超陰就睇到架喇


男爵府

積分: 7674


4#
發表於 11-10-10 16:33 |只看該作者
18*22 or above


大宅

積分: 2189


5#
發表於 11-10-10 16:44 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

原來係咁易架!上次醫生叫我check到排卵後第二天見他,還會幫我看看精子在裡面活唔活躍添!




複式洋房

積分: 455


6#
發表於 11-10-10 17:41 |只看該作者
chu_dan 發表於 11-10-10 15:49
排卵期的卵子應該幾多mm才叫靚?
今日day11,照到有3粒:11mm, 12mm和17mm. 咁嘅size是否好呢?



點解希3粒咁多??
day11就照到有3粒,咁係張會排出黎定係已排出呀??


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


7#
發表於 11-10-10 18:53 |只看該作者
甘多粒?
你食排卵藥?
SIZE差甘遠??
詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


大宅

積分: 2375


8#
發表於 11-10-10 19:05 |只看該作者

引用:原來係咁易架!上次醫生叫我check到排卵後

原帖由 swarovski2011 於 11-10-10 發表
原來係咁易架!上次醫生叫我check到排卵後第二天見他,還會幫我看看精子在裡面活唔活躍添!



...
結合左都照到架?




大宅

積分: 2375


9#
發表於 11-10-10 19:07 |只看該作者

引用:甘多粒?你食排卵藥?SIZE差甘遠??

原帖由 bby0602 於 11-10-10 發表
甘多粒?
你食排卵藥?
SIZE差甘遠??
係呀!食藥加打針




大宅

積分: 2621


10#
發表於 11-10-10 22:08 |只看該作者
唉.....你就好啦,有三粒咁我,我今日都係day11去左照排卵(day3開始連食五日排卵藥),唔好話卵吖,連泡都冇個呀...醫生話我食左藥都係零反應,下個月開始加藥至早晚都要食一粒....陰公


大宅

積分: 2375


11#
發表於 11-10-10 23:36 |只看該作者

引用:唉.....你就好啦,有三粒咁我,我今日都係d

原帖由 librarychan 於 11-10-10 發表
唉.....你就好啦,有三粒咁我,我今日都係day11去左照排卵(day3開始連食五日排卵藥),唔好話卵吖,連泡都 ...
介唔介意講你幾歲呢?




大宅

積分: 2375


12#
發表於 11-10-10 23:37 |只看該作者

引用:唉.....你就好啦,有三粒咁我,我今日都係d

原帖由 librarychan 於 11-10-10 發表
唉.....你就好啦,有三粒咁我,我今日都係day11去左照排卵(day3開始連食五日排卵藥),唔好話卵吖,連泡都 ...
介唔介意講你幾歲呢?




大宅

積分: 2621


13#
發表於 11-10-11 01:12 |只看該作者
廿七歲!但由細到大d經期都亂到九彩!同老公冇避孕成七,八年都只係前年中左一次,但6week多就小x了....


大宅

積分: 2375


14#
發表於 11-10-11 08:57 |只看該作者

引用:廿七歲!但由細到大d經期都亂到九彩!同老

原帖由 librarychan 於 11-10-11 發表
廿七歲!但由細到大d經期都亂到九彩!同老公冇避孕成七,八年都只係前年中左一次,但6week多就小x了.... ...
你有無睇不孕科醫生找原因?
你仲好後生,不要氣餒啊!




大宅

積分: 2621


15#
發表於 11-10-11 11:00 |只看該作者
下星期一去廣華睇不育科(排期排左2年,終於到我睇)!


大宅

積分: 2189


16#
發表於 11-10-11 11:39 |只看該作者

回覆:chu_dan 的帖子

係囉,我都想知,好神奇咁噢!兩星期後就知了,知道後告訴你。




男爵府

積分: 6718


17#
發表於 11-10-11 12:06 |只看該作者
回覆 librarychan 的帖子

librarychan : 你比心機拉, 你仲今後生!! 仲有時間! 加油!

你系咪試左IUI, 總共幾多次呀? 果時没有檢查有什麼問題? 只是經期問題嗎? 不如補下身子先食中藥!



大宅

積分: 2375


18#
發表於 11-10-11 23:35 |只看該作者

回覆:卵子size

今日day12,昨日和今日都有透明拉絲分泌,咁即係幾時排卵?
醫生昨日照完陰超,叫我明天day13返去打破卵針,其實會唔會喺打針前已排卵嘅呢?




子爵府

積分: 13137


19#
發表於 11-10-12 02:35 |只看該作者
chu_dan 發表於 11-10-11 23:35
今日day12,昨日和今日都有透明拉絲分泌,咁即係幾時排卵?
醫生昨日照完陰超,叫我明天day13返去打破卵針, ...

你喺 day11,照到有3粒:11mm, 12mm和17mm.

相信只有17mm 嗰粒有用, 其餘2粒太細.
可以咁樣計:
normally, 一日會長大2mm.
day 11 = 17mm
day 12 = 19mm
day 13 = 21mm ---->打破卵針 = RIGHT TIME.
應該唔會喺打針前已排卵嘅, 放心啦!

你係DAY 11 開始有拉絲分泌, 只能推斷 2-3日後排卵, 都唔可以CONFIRM 邊日排卵架.

相信醫生啦! ^^ RELAX!

你會natural? or do iui?



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2375


20#
發表於 11-10-12 09:20 |只看該作者

回覆:zarara188 的帖子

唔該晒你的分析啊!
我係natural.唔係iui的




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo