想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3012


1#
發表於 11-10-12 00:04 |只看該作者
有d JM話未必人人排卵…咁Check紅d有淺線出現係米代表都有排到呢?

有d Confuse…




大宅

積分: 2956


2#
發表於 11-10-12 00:19 |只看該作者
本帖最後由 ttmy 於 11-10-12 00:20 編輯

我今日體溫跌咗,又有少少拉絲分泌,但紅D得10%,我都好Confuse
咁紅D得10%,係咪=冇排卵呢??我上個月有深粗的...
[url=http://www.pregnology.com][/url]


伯爵府

積分: 15695


3#
發表於 11-10-12 09:24 |只看該作者
如果量體溫, 有高溫期就即係有排卵了


大宅

積分: 2679


4#
發表於 11-10-12 10:30 |只看該作者
回覆 ttmy 的帖子

拉絲分泌係排卵前的特徵, 通常在拉絲分泌後就會見深粗...你呢幾日密啲check!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo