想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3130


1#
發表於 11-10-12 10:19 |只看該作者
本帖最後由 candon 於 11-10-12 10:20 編輯

想問問大家,如果上個cycle 係 25日,但因為個個cycle day 22先係排卵,咁個cycle係咪即係變長左呢????我今日day 31


大宅

積分: 3397


2#
發表於 11-10-12 10:22 |只看該作者
我CYCLE係28,好準嘅,但係我係DAY20排卵,CYCLE無長過!

點評

Kit_ming  你排卵後8日就黎m??mouth:你bingo過未,這是正常嗎?  發表於 11-10-12 12:42


大宅

積分: 3130


3#
發表於 11-10-12 10:27 |只看該作者
回覆 lengkwan 的帖子

其實之前都keep住大約28-30日cycle,上個月開始用紅d check egg day,上個月係 day 15 egg day,但今個月係day 22 egg day,今日係day 31....我想知,係咪因為遲左egg day,會令個cycle都長埋????


大宅

積分: 4810


4#
發表於 11-10-12 10:46 |只看該作者

引用:回覆+lengkwan+的帖子 其實之前都keep住大

原帖由 candon 於 11-10-12 發表
回覆 lengkwan 的帖子

其實之前都keep住大約28-30日cycle,上個月開始用紅d check egg day,上個月係 day 15 ...
Yes. Egg release day + 14 days = m come day





伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-10-12 11:28 |只看該作者
我例子係!!

我本來28-30days, 但有一個cycle遲左3日排卵, 咁就排卵後14日來m, 不偏不倚超準時, 果個cycle變左33日


大宅

積分: 3130


6#
發表於 11-10-12 11:54 |只看該作者
回覆 rosaki 的帖子

okok,即係遲左egg day,就遲埋個cycle, thank you


大宅

積分: 3397


7#
發表於 11-10-12 15:02 |只看該作者
回覆 lengkwan 的帖子

我BINGO咗啦!排卵後10日驗到有!


大宅

積分: 3130


8#
發表於 11-10-12 15:48 |只看該作者
回覆 lengkwan 的帖子

咁你bingo前有無谷m feel??


大宅

積分: 3397


9#
發表於 11-10-12 16:23 |只看該作者
回覆 candon 的帖子

yes! a little bit!


男爵府

積分: 6569

育兒性格勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-10-12 16:24 |只看該作者
lengkwan 發表於 11-10-12 15:02
回覆 lengkwan 的帖子

我BINGO咗啦!排卵後10日驗到有!

但你高溫期得 8 日咋 wor? 唔係著床有難 d 咩 ??

我想問下你係自然 bingo 定人工嫁 ? 同埋你有無食/塞黃體胴呢 ?? thanks!~


大宅

積分: 3397


11#
發表於 11-10-12 16:41 |只看該作者
自然!!高溫咗四五日到,無CHECK排卵,唔識量溫度,係BINGO咗8-9week睇醫生時再度番阿B個SIZE就ADJUST返個排卵係邊日囉!見唔到M咪CHECK棒棒囉,但MANNING棒棒好淺色,CB DIGITAL就1-2WEEK


大宅

積分: 3130


12#
發表於 11-10-12 17:05 |只看該作者
回覆 lengkwan 的帖子

其實我呢幾日都有谷m feel,個肚好鬼脹,又好谷個肚,辛苦,以前come前無咁脹法,都唔知come定點,唔鬼理,今日day 31,遲多幾日先算


大宅

積分: 3397


13#
發表於 11-10-12 18:36 |只看該作者
回覆 candon 的帖子

我平時谷M係幾痛下,但三月BINGO嗰次嘅FEEL係少少痛!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo