想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23890


1#
發表於 11-10-12 13:51 |只看該作者
過咗排卵, 等BINGO期間見到有白色分秘, 會係D咩, 有無JM試過? 是否無望


大宅

積分: 3297


2#
發表於 11-10-12 13:56 |只看該作者
排卵後 開始 都有分泌 初初的 白色 之後 係黃色, 杰杰地 同 排卵前既分泌明顥唔同... 不過我都唔知係咩黎.
好想做媽媽...~!~


別墅

積分: 627


3#
發表於 11-10-12 14:32 |只看該作者

引用:過咗排卵,+等BINGO期間見到有白色分秘,+會

原帖由 C9J 於 11-10-12 發表
過咗排卵, 等BINGO期間見到有白色分秘, 會係D咩, 有無JM試過? 是否無望
啱啱bingo左!好似無咩分泌喎!



點評

LiverpoolFC  恭喜你呀! {:1_1:}  發表於 11-10-12 15:37


侯爵府

積分: 23890


4#
發表於 11-10-12 14:34 |只看該作者
mouth:


別墅

積分: 697


5#
發表於 11-10-12 15:35 |只看該作者
回覆 C9J 的帖子

我上個cycle day 25試過有白色分泌, 以為有啲機, 點知過咗兩日之後就流啡, 翌日就M come喇.... 其實我都唔知啲分泌係乜呀.


大宅

積分: 1778


6#
發表於 11-10-12 18:20 |只看該作者

回覆:Galli 的帖子

我都係等bingo前有黃白色分泌呀,
好驚今個月又失敗呀




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-10-12 19:16 |只看該作者
不可用分泌物作準架,BINGO前有人黃色,有人白色,有人乜都無,我係第3種!!



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo