想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24474


1#
發表於 11-10-9 22:18 |只看該作者
最唔想既事已發生, 今日已排卵13日, 仲未有消息, 已打定輸數, M小姐應該呢2日來, 明天又要帶定M巾返工, 希望今次係最後一個月:(( 早排M巾特價我都冇買, 諗住bingo了就冇用.......挨.....下次可能買定多d就bingo, 冇冇人都係要準備M巾返工?


子爵府

積分: 13931


2#
發表於 11-10-9 22:23 |只看該作者

引用:最唔想既事已發生,+今日已排卵13日,+仲未有

原帖由 katrinamama 於 11-10-09 發表
最唔想既事已發生, 今日已排卵13日, 仲未有消息, 已打定輸數, M小姐應該呢2日來, 明天又要帶定M巾返工, 希 ...
我囉,不過你末來,仲有機。我就下個c啦。



魚魚媽


別墅

積分: 902


3#
發表於 11-10-9 22:31 |只看該作者

回覆:有冇人陪我明天帶M巾返工? 希望今次係最後一個月

hehe我都同你一樣應該這兩天會揭曉好緊張




侯爵府

積分: 24474


4#
發表於 11-10-9 22:41 |只看該作者
Chuichuim 發表於 11-10-9 22:31
hehe我都同你一樣應該這兩天會揭曉好緊張

我現在胸痛幾日, 前幾日間中下腹有Mfeel, 但今日又冇, 昨日用紅d check 連印都冇, 又冇咩不適, 應100%失敗.....呢兩日成日口渴仲飲了好多凍野....又打邊爐


男爵府

積分: 6137


5#
發表於 11-10-9 23:47 |只看該作者
今日DAY 1 ,希望好快唔駛用


大宅

積分: 1357


6#
發表於 11-10-10 10:44 |只看該作者
回覆 katrinamama 的帖子

你個subject 好攪笑

不過我前個月都係明知就m, 又唔知會唁bingo, 我特登著條白裙挑戰佢, 黎咪黎囉~


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


7#
發表於 11-10-10 10:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 335


8#
發表於 11-10-10 10:59 |只看該作者

回覆:有冇人陪我明天帶M巾返工? 希望今次係最後一個月

我有M冇M都會放定係個小包包, 每天都護身




大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


9#
發表於 11-10-10 12:21 |只看該作者
我陪你啦, 我14號, M小姐會來, 我都估唔BINGO 多, 哈哈


大宅

積分: 1448


10#
發表於 11-10-10 13:38 |只看該作者

回覆:有冇人陪我明天帶M巾返工? 希望今次係最後一個月

我等緊12/10,忍得好辛苦,好想check




複式洋房

積分: 249


11#
發表於 11-10-10 14:25 |只看該作者
我陪你T.T應該我都唔中, 12號會黎M


複式洋房

積分: 249


12#
發表於 11-10-10 14:26 |只看該作者
我陪你T.T應該我都唔中, 12號會黎M


大宅

積分: 4497


13#
發表於 11-10-10 15:24 |只看該作者
回覆 katrinamama 的帖子

我都join~ 哈哈~ 因為m 仍然未o黎, 睇o黎都要帶定ga喇... 唉.....
我用紅d條線淺到真係就o黎睇唔倒, 一路唔o黎m 又唔係bingo, 真係麻死人....
帶定差多ga喇.....


侯爵府

積分: 24474


14#
發表於 11-10-10 19:53 |只看該作者
我今日見到開始少少啡, 今早M小姐應到, 今日放工都去了買定兩包M巾, 費時明天真的來 lunch要出去買


複式洋房

積分: 487


15#
發表於 11-10-10 20:55 |只看該作者
M巾進行中,第5個月啦


男爵府

積分: 7599


16#
發表於 11-10-11 00:27 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

Haha,我每次買m巾都只買一包,特價都吾買多,同自己講下個月吾駛用,好傻!




大宅

積分: 1088


17#
發表於 11-10-11 10:27 |只看該作者
Babylyly 發表於 11-10-11 00:27
Haha,我每次買m巾都只買一包,特價都吾買多,同自己講下個月吾駛用,好傻!

Haha.... 我都係呀!


大宅

積分: 4497


18#
發表於 11-10-11 11:26 |只看該作者
Babylyly 發表於 11-10-11 00:27
Haha,我每次買m巾都只買一包,特價都吾買多,同自己講下個月吾駛用,好傻!



...
me too...


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


19#
發表於 11-10-11 13:06 |只看該作者
我兩次都係買O左好多M巾之後就發現bingo喇~加油呀!!!!


侯爵府

積分: 24474


20#
發表於 11-10-11 18:49 |只看該作者
那麼我都入定多d M巾, 好似可存放1-2年....如果bingo生完都用得

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo