我覺得西醫角度無調理呢回事,所以佢地會認定有正常m come就=正常運作,已可開工,但中醫一向咩都要以身體各方都調理好哂先叫正常運作,所以一般會耐一點...
我剛剛做完宮外孕手術,西醫都話我等m come後已可再試,但最好等多1,2個月,而中醫就話一定要半年後..我都同你一樣好想快點有b..一來我唔係細了,二來我想要龍b...但如要等6個月我一定生唔到龍了...所以我會先睇下中醫調得我身體如何再決定,到左3個月後如身體仍一般,咁我都會等,如ok就會試.
我諗你都可以咁樣,身體係自己,一定最清楚狀態ok or not