想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


1#
發表於 11-10-10 14:14 |只看該作者
我岩岩小產左....係好初期既流產, 醫生話當係m come就可以! 中醫叫我調理下
西醫就話下次period 到之後就可以再試.....咁其實我應該係要避孕先
食中藥, 食到中醫話ok...定係可以下次period 就試..之後一路試一路食中藥呢??

苦惱~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4490


2#
發表於 11-10-10 14:24 |只看該作者

回覆:食中藥調理...避孕問題

我覺得都係調理好先再試啦,始終身體健康最緊要,要有好嘅身體先可以陀得穩




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


3#
發表於 11-10-10 15:05 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

即係應該先避左先啦~~~~等中醫話ok我就再試!


大宅

積分: 4490


4#
發表於 11-10-10 15:29 |只看該作者

回覆:食中藥調理...避孕問題

比我會係囉,明白你好想快啲再有,但係都要養番好個身體架嘛,努力呀





子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


5#
發表於 11-10-10 15:37 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

多謝你! 我同c6都好想快d可以再成功...不過我地都知道欲速則不達..........


大宅

積分: 4490


6#
發表於 11-10-10 15:55 |只看該作者

回覆:食中藥調理...避孕問題

傻啦,喺呢度嘅jm緊係互相鼓勵,互相扶持啦



點評

jocat102    發表於 11-10-10 18:48


珍珠宮

積分: 30303


7#
發表於 11-10-11 02:04 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-10 14:24
我覺得都係調理好先再試啦,始終身體健康最緊要,要有好嘅身體先可以陀得穩



...

agree...add oil


伯爵府

積分: 15695


8#
發表於 11-10-11 09:56 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

jocat102

我同你一樣, 16/9小x左, e生話當黎m喎
小x之后果個星期, 我就立即睇中e
中e都話我可以試, bingo就返去搵佢安胎
(其實我諗住一直睇, 當調理囉)

但我西e(我睇不育科)同你個e生一樣, 都係話m完之后再可以試
佢仲開埋排卵藥, 叫我day 2 開始食,
之后佢會同我mon住喎

我e家仲等梗m小姐黎搵我呀



子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


9#
發表於 11-10-11 10:50 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

所以我先好迷茫.......西醫話我可以試! 不過我又驚係我身體問題而留唔住個bb
不過我問中醫...中醫又話我身體無咩問題
調理下就可以, 有左就安胎.......

不過西醫又無俾排卵藥我食喎~~~~~


複式洋房

積分: 177


10#
發表於 11-10-11 12:28 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

我同你地都係同一日16/9自然流產!不過西醫都叫我黎三次m先好再有,宜中醫就就叫我六至八個月先好有係咪個個都唔同架?




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


11#
發表於 11-10-11 13:02 |只看該作者
回覆 miu-miu1209 的帖子

我都唔知點解會咁... ... 醫院doctor 話因為得7week係好早期....當m就ok...
我開中醫...中醫又話我身體無咩問題, 不過要調理下1-2個月

唉~~~你個西醫要你休息咁耐既???


複式洋房

積分: 177


12#
發表於 11-10-11 13:12 |只看該作者

引用:回覆+miu-miu1209+的帖子 我都唔知點解會

原帖由 jocat102 於 11-10-11 發表
回覆 miu-miu1209 的帖子

我都唔知點解會咁... ... 醫院doctor 話因為得7week係好早期....當m就ok...
唔知呀?我都係得6週照到個long重要six細左一星期得5週!14號流血入院,15號出院返左屋企瞓左一晚,16號就流左一條組織,再返醫院照咩都睇唔到了!中醫話我子宮好寒,所以最好六至八個月先好有!不過我會等第一次完m再試,因想生龍B




大宅

積分: 2153


13#
發表於 11-10-11 13:23 |只看該作者
調理好身體去最佳狀態先, 同埋可以同時食定葉酸......


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


14#
發表於 11-10-11 13:40 |只看該作者
回覆 jcaling 的帖子

我有食緊葉酸....... 我岩岩相反.....中醫話我血好熱.......


大宅

積分: 1977


15#
發表於 11-10-11 13:45 |只看該作者
各位要努力、加油!

點評

jocat102  多謝你!  發表於 11-10-11 13:57


伯爵府

積分: 15695


16#
發表於 11-10-11 15:25 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

jocat102

我中/西e都係咁講呀~~
叫我m完后再試

我係咁諗:
既然我個身體比我bingo, 即係我可以support到佢
經過上一次教訓, 我唔會再比我個bb再走架喇
我會一路睇中e安胎

況且你又點知你一定會bingo啫
一邊試一邊調理囉
我年紀唔細喇, 就黎高0, 所以我會把握機會囉


伯爵府

積分: 15695


17#
發表於 11-10-11 15:26 |只看該作者
回覆 miu-miu1209 的帖子

我都係16/9, 果時有左6wk


伯爵府

積分: 15695


18#
發表於 11-10-11 15:28 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

我西e都係咁講, 當m到喎


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


19#
發表於 11-10-11 15:42 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

我係10月2日小x的..........我仲未黎第一次m....
都唔知今個月應該努力好...定係避好......

好苦惱! 我老公驚我情緒未得.........


大宅

積分: 4346

畀面勳章


20#
發表於 11-10-11 17:16 |只看該作者
我覺得西醫角度無調理呢回事,所以佢地會認定有正常m come就=正常運作,已可開工,但中醫一向咩都要以身體各方都調理好哂先叫正常運作,所以一般會耐一點...
我剛剛做完宮外孕手術,西醫都話我等m come後已可再試,但最好等多1,2個月,而中醫就話一定要半年後..我都同你一樣好想快點有b..一來我唔係細了,二來我想要龍b...但如要等6個月我一定生唔到龍了...所以我會先睇下中醫調得我身體如何再決定,到左3個月後如身體仍一般,咁我都會等,如ok就會試.
我諗你都可以咁樣,身體係自己,一定最清楚狀態ok or not


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo