想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 239


1#
發表於 11-5-25 00:05 |只看該作者
我係網上check過, 有人話用clearblue check排卵棒要用晨尿, 有d 又話一定唔好用晨尿, 最好用晚上的尿, 究竟咩時間check先準架?大家係點架呢?

同埋點解要每天同一時間check既呢?有咩作用架?

我新手一名, 謝謝指教!


洋房

積分: 239


2#
發表於 11-5-25 09:51 |只看該作者
push


洋房

積分: 335


3#
發表於 11-5-25 10:34 |只看該作者
我而家都用緊佢, 我都係用晨尿.

說明書個度寫住 其實 任何時間都得既, 但係要每天測試都要差唔多同一時間. 我覺得可能咁樣會準d 囉, 因為咁樣先可以 check 到你每日既變代嘛. 因為你食既野, 飲既水都會影響架.

說明書無話一定要晨尿, 只係大部份人 會用晨尿囉. 因為測試前至少要禁尿至少四小時 所以 你訓醒就做測試 係最方便, 唔洗專登忍尿唔去嘛.

希望以上資料幫到你
CYCLE 1 START FROM 10 MAY 2011


大宅

積分: 4867


4#
發表於 11-5-25 11:15 |只看該作者
我用第二次vv,同埋check到紅d深粗先用哈哈笑confirm,如果唔係會好重皮嫁

一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


複式洋房

積分: 411


5#
發表於 11-5-25 13:35 |只看該作者
我都係用CLEAR BLUE架, 我都聽人講話唔好用晨尿, 但說明書又話任何時間都可以, 所以我就決定用晨尿之後既第二篤尿啦, 哈哈!


大宅

積分: 1796


6#
發表於 11-5-25 13:50 |只看該作者
我都想試下呢隻呀, 但真係好貴~
不過果d 紅d, 我覺得好難攪~
所以諗住下個cycle都買呢隻試下~
你地用過都覺得ok呀可?


洋房

積分: 239


7#
發表於 11-5-25 14:12 |只看該作者
謝謝各位jm既分享, 我而家掌握得多d了, 其實我仲未用呀, 都唔知好唔好用。因為我要返工, 所以日間check唔方便, 我估我會夜晚check呀。


洋房

積分: 335


8#
發表於 11-5-25 14:27 |只看該作者
CLEARBLUE 皮費真係幾重呀... 不過都無辦法喇..都要狠心一次架喇.. 如果佢幫到我地既, 咁 都值得喇... 萬一佢幫唔到我地, 我地都可以靠 CLEARBLUE 個D 測試結果 報告比 醫生知, 等佢更了解我地個情況.
CYCLE 1 START FROM 10 MAY 2011


複式洋房

積分: 411


9#
發表於 11-5-25 15:08 |只看該作者
回覆 PercyPer 的帖子

我覺得易用好多, 同埋易明好多羅.


複式洋房

積分: 411


10#
發表於 11-5-25 15:09 |只看該作者
回覆 inchmouthbaby 的帖子

我都覺得返工唔方便係公司check, 所以我都係改用早上, 起床去完晨尿之後, 係屋企check完先出門口返工, 因為早上比較多尿痾, 哈哈!


大宅

積分: 1369


11#
發表於 11-5-25 16:10 |只看該作者
我岩岩都買左 clearblue, 始終都覺得有公仔睇易明d
不過都幾貴,成3舊水,好彩送左枝驗孕棒


複式洋房

積分: 411


12#
發表於 11-5-25 16:27 |只看該作者
回覆 kk327 的帖子

係呀, 依家咁岩有優惠先有得送架咋, 我都係最近先買左, 岩岩開始用.


大宅

積分: 1369


13#
發表於 11-5-25 16:43 |只看該作者
agnespoon88 發表於 11-5-25 16:27
回覆 kk327 的帖子

係呀, 依家咁岩有優惠先有得送架咋, 我都係最近先買左, 岩岩開始用. ...

我想問你由 day 幾開始用?
一個月會用幾多枝?
因為一盒得7枝,想慳住用
dorcas_y 該用戶已被刪除

14#
發表於 11-5-25 16:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25364


15#
發表於 11-5-25 21:02 |只看該作者
kk327 發表於 11-5-25 18:43
我想問你由 day 幾開始用?
一個月會用幾多枝?
因為一盒得7枝,想慳住用

if 28day cycle, start to check on d12. I used 5 red D (check morning & night) and 1 clearblue this cycle.
Birth 15/3: W:4.2kg  L:52cm HC:37.5cm
Day 09: W:4.37kg  L:55.5cm HC:37cm
Day 46: W:7kg L:62m HC40.5cm
Day 82: W:~9.2kg L:~66cm
Day 112: W:~10.4kg


大宅

積分: 3315


16#
發表於 11-5-25 22:55 |只看該作者
紅d化算d呀... 我依家到day 14 就開始早晚check一次, 可以睇住每日變化, 佢平咁多貪得意又check下都無咁傷, 用落都ok呀, 唔難用... 其實我都好想次次用clearblue, 不過真係太貴喇...


複式洋房

積分: 411


17#
發表於 11-5-25 23:10 |只看該作者
回覆 kk327 的帖子

我會day10開始隔住黎用羅, 當分泌物開始黎得比平時多, 就會日日用密d黎check.


複式洋房

積分: 411


18#
發表於 11-5-25 23:11 |只看該作者
回覆 Cruby 的帖子

如果次次用clear blue 真係好金架


洋房

積分: 239


19#
發表於 11-5-25 23:46 |只看該作者
我cycle比較長, 預38日左右, 所以day20開始試lor.


洋房

積分: 239


20#
發表於 11-5-25 23:47 |只看該作者
我諗住沖涼時check呀, 大約11:00pm左右, 唔知呢個時間好唔好呢?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo