想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3100


1#
發表於 11-6-24 13:11 |只看該作者
就快步入4字頭, 已經有個3歲半嘅女, 已經努力咗超過1年, 已經同老公一齊睇中醫調理.......遇到嘅係一次又一次嘅失望, 年齡問題, 實在無太多時間俾我再慢慢追, 開始諗可能要放棄........

點評

weloveBB  我同你一樣,06生左個女,09小產,11再次小產.年紀卻一天比一天大! 好擔心自已.  發表於 11-10-13 11:33


男爵府

積分: 9634


2#
發表於 11-6-24 13:41 |只看該作者
如果我已有一個,我唸我會放棄,有就有,冇就算


子爵府

積分: 13784


3#
發表於 11-6-24 13:55 |只看該作者
me too!!


子爵府

積分: 12139

BK Milk勳章


4#
發表於 11-6-24 16:36 |只看該作者
I am over 40 but still chasing for my 1st baby....


複式洋房

積分: 462


5#
發表於 11-6-24 23:03 |只看該作者
Don't give up ah.


水晶宮

積分: 56040

畀面勳章


6#
發表於 11-6-24 23:47 |只看該作者
我都係OVER40追第一個B,上年試左幾個月,今年又試左幾個月,乜都做哂都唔得,前排去睇左E生諗住做IVF,點知佢講完成個過程,我已經好驚,就係放胎入我下面呢個過程我接受唔倒,最後我只係第一次嘅body check之後冇再去,自始我give up左。就係咁,有一次同老公DODO,知道唔係排X期,又完全唔量體温,完事又冇好似以前咁‘LONG’高PAT PAT半個鐘;重即刻起身去尿尿,成個過程係好relax(因give up左),反而就係咁我有左?我自己都唔信,但棒棒係positive(今早check),最初以為係停經TIM,不過而家都唔係好信咁會有?下個week會睇E生再証實。
anyway 大家唔好give up。。。。。

點評

bbnboot  congratz!! so happy for you!!  發表於 11-10-10 15:27


別墅

積分: 840


7#
發表於 11-6-25 00:31 |只看該作者
tanping 發表於 11-6-24 23:47
我都係OVER40追第一個B,上年試左幾個月,今年又試左幾個月,乜都做哂都唔得,前排去睇左E生諗住做IVF,點 ...

聽完你講好開心呀~ 真係恭喜你~ 感受到你既喜悅, 比我都會不敢相信~
原來RELAX係咁重要.. 亦可能係上天要我地學隨緣..
我而家只係第一次第一個CYCLE去想懷孕, 聽完你講後覺得自己係咪緊張過頭.. 我諗我都要放鬆D~


水晶宮

積分: 56040

畀面勳章


8#
發表於 11-6-25 10:57 |只看該作者
kinkochu 發表於 11-6-25 00:31
聽完你講好開心呀~ 真係恭喜你~ 感受到你既喜悅, 比我都會不敢相信~
原來RELAX係咁重要.. 亦可能係上天要 ...
之前每次努力過後D M最終都黎,果刻真係好失望,到而家已give up,plan 左出trip, 點知咁,我都唔識開心,但都係睇下睇完E生點講先再打算。


別墅

積分: 840


9#
發表於 11-6-25 11:09 |只看該作者
tanping 發表於 11-6-25 10:57
之前每次努力過後D M最終都黎,果刻真係好失望,到而家已give up,plan 左出trip, 點知咁,我都唔識開心, ...

其實比我會有失而復得的感覺呀~ 唔好唔識開心啦~ 呢個BABY係上天賜比你的~ TRIP咪照出.. 我都諗住如果我有幸BINGO, 我都會去吓旅行獎勵吓自己~


水晶宮

積分: 56040

畀面勳章


10#
發表於 11-6-25 11:19 |只看該作者
kinkochu 發表於 11-6-25 11:09
其實比我會有失而復得的感覺呀~ 唔好唔識開心啦~ 呢個BABY係上天賜比你的~ TRIP咪照出.. 我都諗住如果我有 ...
可能係高齡関係,如果真係bingo,我諗我唔會周圍去,乜都要小心D。


別墅

積分: 840


11#
發表於 11-6-25 12:04 |只看該作者
tanping 發表於 11-6-25 11:19
可能係高齡関係,如果真係bingo,我諗我唔會周圍去,乜都要小心D。

咁又係.. take care la~


大宅

積分: 3100


12#
發表於 11-6-26 00:53 |只看該作者
其實我都明relax嘅重要性,不過每個月咁上下時間就不其然會多嘢諗,越叫自己唔諗但偏偏個腦又會自動波飄起,所以真係好苦惱......

點評

rosaki  me 2~~  發表於 11-10-11 10:48


大宅

積分: 3100


13#
發表於 11-6-26 00:55 |只看該作者
tanping 發表於 [url=tel:11-6-25 10]11-6-25 10[/url]:57
之前每次努力過後D M最終都黎,果刻真係好失望,到而家已give up,plan 左出trip, 點知咁,我都唔識開心, ...


大宅

積分: 3100


14#
發表於 11-6-26 01:02 |只看該作者
Tanping, 你都係consult下醫生意見先,就算真係想出trip, 建議都等4個月之後個胎stable d先會好d~


水晶宮

積分: 56040

畀面勳章


15#
發表於 11-6-26 11:49 |只看該作者
新地 發表於 11-6-26 01:02
Tanping, 你都係consult下醫生意見先,就算真係想出trip, 建議都等4個月之後個胎stable d先會好d~ ...
如果真係有左,我諗我唔會去LA,隱陣D好D,而家係最怕宫外X啫,因以前試過。快D星期二LA,就知係 咩事。


複式洋房

積分: 398


16#
發表於 11-6-26 15:48 |只看該作者
新地 發表於 11-6-24 13:11
就快步入4字頭, 已經有個3歲半嘅女, 已經努力咗超過1年, 已經同老公一齊睇中醫調理.......遇到嘅係一次又一 ...
其實你已經有一個囡囡,已經好幸福了... 另一個就讓他順其自然啦,冇唔駛唔開心、有咪當BONUS囉,有時如果你太過強求,可能就會因為你嘅緊張而影響,就好似我上個月咁,成日以為自己D徵狀好似有左,點知就食左咋糊... 唔知就幾多無奈同失望呀... 所以我而家都學緊經鬆咁去面對,你都試下啦... 希望我好快就BINGO啦... 加油呀~~~


大宅

積分: 3100


17#
發表於 11-6-27 15:23 |只看該作者
littlebilly 發表於 11-6-26 15:48
其實你已經有一個囡囡,已經好幸福了... 另一個就讓他順其自然啦,冇唔駛唔開心、有咪當BONUS囉,有時如果 ...

我明白我有個女真係已經好滿足, 想生多個完完全全係為咗佢, 唔想我將來佢孤獨。其實如果醫生話我真係無, 我反而覺得有一個定案, 我最驚過多兩三年先中, 到時年紀真係好大, 除咗超高齡陀b風險高之外, 精神體力亦都差好多, 所以我先諗緊係咪要set個deadline~


公爵府

積分: 27160

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 11-6-27 16:19 |只看該作者
我完全同意放鬆就容易有bb...


大宅

積分: 3100


19#
發表於 11-6-28 15:56 |只看該作者
thanks all, I will try to relax ^.^


複式洋房

積分: 398


20#
發表於 11-7-10 15:54 |只看該作者
add oil~~~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo