想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1982


1#
發表於 11-8-29 23:23 |只看該作者
如題,謝!


洋房

積分: 89


2#
發表於 11-8-29 23:37 |只看該作者

回覆:taml 的帖子

食茄紅素對丁丁會有幫助!有啲JM話叫C6食埋GNC蠔皇素!




大宅

積分: 1982


3#
發表於 11-8-30 12:50 |只看該作者
佢已經食左蝗皇素2個月度!但check出來都係形態同活躍度唔合格.點算?


複式洋房

積分: 371


4#
發表於 11-8-30 19:23 |只看該作者
回覆 taml 的帖子

Hi taml ,
c6 有冇食過中藥?? 蟲草丸都應該幫到手0架


大宅

積分: 3356


5#
發表於 11-8-30 20:48 |只看該作者

回覆:急問!老公丁丁TEST唔合格,有咩方法、食療補救?

不要太擔心,其實可從飲食著手,例如食冬蟲草、巴戟、海參、生蠔、奇異果、車里子或食含豐富維他命e及鋅嘅食物,有助提升丁丁質素。
切記要戒煙戒酒及戒飲凍嘢,還要戒食寒涼食物,閒時多做運動及習慣早睡早起。我所認知都已寫晒喇!希望幫到你喇你!




大宅

積分: 3356


6#
發表於 11-8-30 20:52 |只看該作者

回覆:急問!老公丁丁TEST唔合格,有咩方法、食療補救?

http://alumasso.hkbu.edu.hk/~hkbucmaa/bbs/viewthread.php?action=printable&tid=3899
這條link教你煲靚湯給你老公飲喇!努力加油!




別墅

積分: 644


7#
發表於 11-8-31 02:59 |只看該作者
回覆 taml 的帖子

我c6都係型態好差,試左好多方法,食左好多種維他命但都係無起色,我都好灰呀!宜家睇緊中醫希望有少少幫忙啦,不過都係無咩期望喇 ><


複式洋房

積分: 437


8#
發表於 11-9-3 13:53 |只看該作者

回覆:chiuc9 的帖子

聽醫生講丁丁大約三個月一個循環的,西醫講話有藥可幫助少少,但我老公試過,結果唔見得特別好,所以大家唔好浪費時間,直接做ivf可能會好d。




大宅

積分: 1815


9#
發表於 11-9-3 15:18 |只看該作者
我老公丁丁活躍度得50,我子宮後屈,以為好難有bb, 點知第一次喺排卵日做一次就中咗,依家意外有咗第二胎,我老公冇食任何野補救,只係每朝\晚跑步


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


10#
發表於 11-9-4 10:32 |只看該作者
SweetyMuiMui 發表於 11-9-3 15:18
我老公丁丁活躍度得50,我子宮後屈,以為好難有bb, 點知第一次喺排卵日做一次就中咗,依家意外有咗第二胎, ...


大宅

積分: 1982


11#
發表於 11-9-6 21:07 |只看該作者
多謝大家俾口既資訊,但我都驚食完無進展!我希望自然懷孕呢!
kathy778:我想問咩叫蟲草丸?叫中醫執俾我得唔得?
strawberry:我老公唔煙,酒少飲左好多,凍野都飲少左,但夜瞓又少做運動,因放工返到屋企都夜又累了,不過佢好鍾意食車厘子架!但點知結果咁......我都想好似sweetmuimui咁幸運!


複式洋房

積分: 117


12#
發表於 11-10-6 16:19 |只看該作者
我個中醫話丁丁形態可以食茄紅素,葉酸,食多D綠葉菜,都可以改善。。最近我比我C6食埋蟲夏草,OF COS 最好男人果邊都睇中醫調理啦,但大部份男人都唔會肯去睇,各位姊妹加油呀!!


男爵府

積分: 6718


13#
發表於 11-10-6 16:46 |只看該作者
你鼓勵下佢拉, 同做下運動拉, 十五分鐘至半個鐘到好呀, 有出汗, 血液循環就得架拉!


子爵府

積分: 14910


14#
發表於 11-10-6 16:52 |只看該作者
taml 發表於 11-9-6 21:07
多謝大家俾口既資訊,但我都驚食完無進展!我希望自然懷孕呢!
kathy778:我想問咩叫蟲草丸?叫中醫執俾我得 ...
虫草丸應該係虫草膠囊, 位X堂/余X生有得買(都有其他牌子妳可以去萬記/屈記果D望下), 我之前身體唔係太好有食開余X生果隻, 食左身體抵抗力好左, 精神好D(同埋我發覺食左之後分泌多左DODO果陣容易左) 睇妳買野生定係養殖果隻, 我買最平果隻橙盒裝3XX蚊, 一樽有60粒. 我自己就一日食一粒, 有時C6都會一齊食. 當然自己買原條虫草燉效果更好, 不過自己燉要時間同埋金錢.


大宅

積分: 1982


15#
發表於 11-10-8 14:24 |只看該作者
多謝你地!c6宜家有睇中醫,希望過兩,三個月d丁丁有改善啦!


伯爵府

積分: 17022


16#
發表於 11-10-9 00:04 |只看該作者

回覆:急問!老公丁丁TEST唔合格,有咩方法、食療補救?

食Menevit,係我澳洲既醫生朋友介紹食




複式洋房

積分: 123


17#
發表於 11-10-10 01:45 |只看該作者

回覆:急問!老公丁丁TEST唔合格,有咩方法、食療補救?

可以吃抗氧的保健品,Q10或精胺酸(L-Arginine),目前精胺酸可以應用在臨床上幾種情況,第一,心血管疾病尤其是心絞痛,第二,糖尿病合併腎動脈硬化症,第三,精蟲減少引發不孕症,第四,男性性功能障礙者。酸同時被多項醫學臨床研究證實,具有改善性功能障礙,及有效提高精子數量及活動力的臨床作用,每天服用4-5公克的精胺酸,持續半年的研究發現,約有20~35%的夫妻可以懷孕。




大宅

積分: 4667


18#
發表於 11-10-10 08:31 |只看該作者
補鋅和鎂~~


大宅

積分: 3762


19#
發表於 11-10-10 08:38 |只看該作者
睇下差到咩程度...只差一點點合格可以試試, 太差直接做IVF啦. 不要浪費時間. 個人經驗, 食療幫到真係好少.


大宅

積分: 1982


20#
發表於 11-10-10 22:38 |只看該作者
我都唔知C6個報告係唔係好差,但醫生就話唔好囉!大家幫我睇睇啦!謝!
Density:4.8
Sperm motility:43
Morphology:1

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo