想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-10-10 08:54 |只看該作者
本帖最後由 kisscandysweet 於 11-10-11 09:37 編輯

今次係第1次靠紅d check 排卵要b
上年買完紅d 想試點個第1支就深粗綠d bingo.…
今次追第3個b…但唔個係叫糊定食得糊mouth:mouth:" />mouth:" />mouth:" />mouth:" />

day 1 係9月15.…cycle 28-29day
9月30深粗+last do
深粗後日日keep 紅d 淺線
2日前連淺線都無埋+m 痛+頭暈
心諗要等next cycle
仲返左大陸揼骨焗桑拿
琴晚牙肉痛想食龜靈膏.„
手多check 紅d 點知見到有返線…
今朝check 綠d 好似有烘。

請問我叫糊定點呢


UPDATE:
11/10 唉~好煩惱...今朝check紅d有線..綠d仍然好淺好淺,,,,想點???!


temp_photo.jpg




大宅

積分: 2679


2#
發表於 11-10-10 09:20 |只看該作者
congrat, 好犀利, 第三個b....
你都好早排卵, 仲好早check到bingo...
有咩bingo 既心得?


男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 11-10-10 09:23 |只看該作者
其實未sure係唔係bingo..
只見綠d得個烘..
仲要係好認真好細心先睇到,,我怕係我又有幻覺,,,,


大宅

積分: 2679


4#
發表於 11-10-10 09:40 |只看該作者
回覆 kisscandysweet 的帖子

紅d都好深下喎, 不如用CB驗下, 準確度高過綠d, 唔使估估下.


複式洋房

積分: 112


5#
發表於 11-10-10 09:48 |只看該作者
hello,

紅d是否同一張試紙可以驗排卵和驗孕 ??

紅d是什麼牌子? 在那裡買 ?

Thank You !!


大宅

積分: 1971


6#
發表於 11-10-10 10:07 |只看該作者

cycle 1中左?????

過几日再check, 6d唔覺有綫



點評

kisscandysweet  係lo..好辛苦先見到個烘,,,但我又心急book e生..驚無位比我生先咁早check住><  發表於 11-10-10 10:13


大宅

積分: 2679


7#
發表於 11-10-10 10:11 |只看該作者
回覆 catsanddogs 的帖子

紅d係驗排卵的, 如果bingo 的話, 最快係排卵後 12日紅d 又會深色番
綠d就係驗孕, 但係綠d無紅d咁sensitive, 所以好早驗bingo, 都可能得淺控...


男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-10-10 10:18 |只看該作者
回覆 catsanddogs 的帖子

我紅d都係係bk搵人買..太耐都唔記得果個人係邊個..
d人話如果bingo 紅d會變返深..
但自己都係以綠d為準,,,,


別墅

積分: 627


9#
發表於 11-10-10 11:09 |只看該作者

引用:+本帖最後由+kisscandysweet+於+11-10-10+0

原帖由 kisscandysweet 於 11-10-10 發表
本帖最後由 kisscandysweet 於 11-10-10 09:30 編輯

今次係第1次靠紅d check 排卵要b
恭喜你先呀!我都係等緊第三個bb,第一個cycle試緊,m仲未到,好想同你一樣一次就有左!希望係啦!




男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-10-10 11:32 |只看該作者

cycle 1中左?????

似是而非咁?m 前會唔會紅d 深粗左同綠d 有烘呢???
temp_photo.jpg




伯爵府

積分: 15236


11#
發表於 11-10-10 12:26 |只看該作者

回覆:cycle 1中左?????

6d係咪有烘?睇唔清楚



點評

kisscandysweet  我睇就有烘..C6睇都有..但影相睇唔出  發表於 11-10-11 09:38


珍珠宮

積分: 30303


12#
發表於 11-10-10 15:58 |只看該作者

引用:+本帖最後由+kisscandysweet+於+11-10-10+1

原帖由 kisscandysweet 於 11-10-10 發表
本帖最後由 kisscandysweet 於 11-10-10 11:34 編輯

今次係第1次靠紅d check 排卵要b
你9/25 day 1, 有咩可能9/30深粗




男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-10-10 16:07 |只看該作者
915先岩


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


14#
發表於 11-10-10 18:55 |只看該作者
勁~~~
詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


15#
發表於 11-10-10 18:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kisscandysweet 於 11-10-10

原帖由 qqj 於 11-10-10 發表
你9/25 day 1, 有咩可能9/30深粗
she said day 1@15 sept



點評

kisscandysweet  AH~SORRY~我之後改返><"  發表於 11-10-11 09:39
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


16#
發表於 11-10-10 19:01 |只看該作者

引用: 今次係第1次靠紅d check 排卵要b上年買完

原帖由 kisscandysweet 於 11-10-10 發表
本帖最後由 kisscandysweet 於 11-10-10 16:07 編輯

今次係第1次靠紅d check 排卵要b
i didt c anything@ green d.......



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 11-10-10 19:08 |只看該作者

回覆 回覆:siutreasure的帖子

聽朝再check 綠d 先




珍珠宮

積分: 30303


18#
發表於 11-10-11 02:59 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-10-10 18:58
she said day 1@15 sept

she updated it after i asked her...


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


19#
發表於 11-10-11 10:13 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-10-10+18:58+

原帖由 qqj 於 11-10-11 發表
she updated it after i asked her...
Ic....



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo