想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9837

醒目開學勳章


1#
發表於 11-10-10 10:32 |只看該作者
點解醫生話刮宮後,要等2、3次M先至可以再試? 刮宮系咪好傷架?
死啦!我八月尾刮完,一直冇M到,加上我有多囊,近日都開始久唔度下體溫,睇下有冇排卵,如果真系冇就搵中醫搞搞佢。尋日諗住自己橫樹無卵排,咪冇避到直接DoDo囉!點知第二朝度體溫時發現高咗!即系排卵呀!唉!點算呀!

有冇人試過做完刮宮後即刻再試會點架?定係我要搵個婦科醫生檢查下先呀?




伯爵府

積分: 15236


2#
發表於 11-10-10 12:33 |只看該作者

回覆:急:想問下刮宮後......

刮宮真係好傷架,所以手術後要多休息!要等最少2,3次月經都睇下你身體狀況係咪已回復排卵,流量有無變化黎做數據麻,唔好心急啦,調理一下再努力啦!




大宅

積分: 1005


3#
發表於 11-10-10 12:59 |只看該作者
我刮宮後都試過3個月無 m。 後來去睇醫生話我子宮頸黏連,所以塞住左d m。 佢用個唔知叫乜乜的子宮頸幫我通番。

所以你最好去醫生到check 清楚d。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo