想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 259


1#
發表於 11-9-30 18:36 |只看該作者
可能年紀大了改變了思想,這一兩個月同c6開始計劃想要bb,已睇緊何ec。知道我地比別人遲了很多,但都希望趕到尾班車。但上網check才發現高齡孕婦好像有很多關要過,Osaka test及結構等,好擔心啊!有冇同齡jm成功生左或正懷孕的可給我一枝強心針呀!




男爵府

積分: 7504


2#
發表於 11-9-30 20:17 |只看該作者
我都38 啦, 試左8 個cycle 都失敗, 今日去左婦檢, 醫生比左排卵藥我, 下個cycle 食...同埋我平時只用排卵棒, 醫生就叫我探體溫..我問佢我既年齡係咪好難bingo, 佢話依家佢個patient 45, 生時都46啦!


男爵府

積分: 7926


3#
發表於 11-9-30 21:45 |只看該作者
放心啦!我四十歲才生了個仔仔!放鬆d,努力啦!(自然中獎的!)所以一直都好感恩,上面jm說的明星叫潘芳芳!


大宅

積分: 4776


4#
發表於 11-9-30 22:14 |只看該作者
我今年都38,出年黎緊都39。自上年十二月小產後,努力左6cycle,一直有睇中醫,量體溫,用紅d,戒口,但到了今時今曰都係得個吉,都心灰啦!排左期睇陳志慧,要到明年八月先有得睇,唉!

點評

520yu  下年8月? 好誇張.......  發表於 11-10-9 12:43


大宅

積分: 2466


5#
發表於 11-9-30 22:26 |只看該作者
加油


大宅

積分: 1428


6#
發表於 11-9-30 22:29 |只看該作者
我今年38呀, 出年39. 6月小X, 依家正努力緊!... 我身邊岩岩有2個都係38, 39既朋友有左呀, 都係自然懷孕既, 所以我地都要有信心! 大家努力!!! ^^

點評

fingerose  我都有個朋友39時生左個囡囡  發表於 11-9-30 23:12


複式洋房

積分: 259


7#
發表於 11-9-30 23:02 |只看該作者

回覆:有冇jm 39歲生第一胎或準備懷孕?

係咪高齡容易d小x架?




大宅

積分: 2142


8#
發表於 11-9-30 23:38 |只看該作者
fingerose 發表於 11-9-30 20:17
我都38 啦, 試左8 個cycle 都失敗, 今日去左婦檢, 醫生比左排卵藥我, 下個cycle 食...同埋我平時只用排卵棒 ...

你個係咪婦科醫生?定生育科?
因為我去睇婦科,佢唔比排卵丸我。
我想知係咩情況下,醫生先會比?


大宅

積分: 1428


9#
發表於 11-9-30 23:41 |只看該作者
回覆 B@where 的帖子

我好希望係40歲前生. 所以都會睇中醫, CHECK排卵.
上次小X問過醫生係唔係我年紀大既問題, 佢就話應該唔係. 不過我自己都會覺得三十幾係比廿幾歲容易小產既.


複式洋房

積分: 230


10#
發表於 11-9-30 23:43 |只看該作者
回覆 Danceman 的帖子

同意! 年齡大真是定容易小x! 我年底便40歲拉, 2010年11月及2011年7月底連續小X兩次(兩次都是do do 一次便自然bingo). 現等M來, 中E說最好要等半年再試. 其實我已有一個3歲多的女兒, 以為生第二胎很容易....... 現在很擔心, 如試一年不成, 或會考慮人工. 但聽講人工的成功率是很低的. 你們是會考慮做人工受孕嗎?

點評

fingerose  我仲未有勇氣做人工授孕  發表於 11-10-1 20:49


複式洋房

積分: 259


11#
發表於 11-9-30 23:54 |只看該作者

回覆:有冇jm 39歲生第一胎或準備懷孕?

我睇左何ec一個月,諗住調埋下身體先至正式開工試下可唔可以自然懷孕先,唔得先考慮做人工。




男爵府

積分: 7504


12#
發表於 11-10-1 20:47 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

回覆 小幸兒 的帖子

其實我係book 做柏氏, 順便同婦科醫生講 try 左 8 cycle 都唔bingo, 甘佢就叫我做體溫表, 又叫我試下--->下個cycle 食排卵藥, 如果都唔得, 就要check 下輸卵管有無塞lor


複式洋房

積分: 110


13#
發表於 11-10-2 00:32 |只看該作者
我都係38 , 試左6個cycle 了...


複式洋房

積分: 259


14#
發表於 11-10-2 11:19 |只看該作者

回覆:有冇jm 39歲生第一胎或準備懷孕?

我岩岩開始用紅d,cb check排卵,希望有幫助啦!




大宅

積分: 1185


15#
發表於 11-10-7 00:50 |只看該作者

回覆:有冇jm 39歲生第一胎或準備懷孕?

我下個月就39,上個月小x, 而家休養調理中,希望個天可以給我一個小寶寶啦!




別墅

積分: 616


16#
發表於 11-10-7 02:51 |只看該作者
我12月就40喇,09年7月小產一次,10年9月小產第二次,本來想放棄,但身邊個朋友45,岩岩生左個好可愛既B,搞到我又想再試下,下星期BOOK 左睇中醫,一於試下有冇機,大家努力


別墅

積分: 559


17#
發表於 11-10-7 06:59 |只看該作者
Hi, 我都係39.


複式洋房

積分: 259


18#
發表於 11-10-7 08:25 |只看該作者

回覆:有冇jm 39歲生第一胎或準備懷孕?

45歲都生到咁勁!係咪第一胎呀?自然懷孕?




男爵府

積分: 6690


19#
發表於 11-10-7 08:46 |只看該作者
本帖最後由 maaron727 於 11-10-7 08:46 編輯

回覆 Danceman 的帖子

我都係高齡, 去年就開始睇不育醫生了, 又有睇中醫針灸... 根據我醫生既講解, 女人年近40成功懷孕率係好低的.... 當然都有四十幾歲生BB的成功例子, 但真係吾多囉, 需知道, 當女人年紀愈大, 卵子數量就會愈來愈少, 卵子質素都會愈來愈差, 所以高齡小X及有唐氏BB既機會都好高...

但有心吾怕遲的, 如果你跟老公都身體健康, 40歲前係有機會的, 但你吾好淨係去睇中醫囉... 吾夠的, 一定要去不育醫生(佢地都係婦科醫生, 但就有生殖科資格, 可以幫人打排卵針及做人工受孕等, 比一般婦科更專業更有經驗), 先做個詳細檢查, 女的要驗荷爾蒙水平及檢查子宮卵巢情況, 最好照埋輸卵管, 男的一定要驗精, 而家出名既不育醫生都起碼要排幾個月至一年, 你最好盡快打電話去book定先啦, 政府都有不育科, 但要排幾個月及吾收40歲以上的...

用排卵棒都係一個好方法, 醫生都有教我, 但要check密D, 見一轉色就要開工, 隔日做, 勤力D囉...

仲有要開始食葉酸, 及多飲湯水, 少食生冷野咁, 養好身子等BB來, 加油呀 !!

仲有呀, 如果成功bingo, 初期一定要多休息訓床, 吾好操勞, 吾好做家務, 一見吾舒服就要馬上睇醫生...


大宅

積分: 2654


20#
發表於 11-10-7 11:59 |只看該作者
我今年都係38呀, 最近搵左蕭醫生幫手, 第一次食排卵藥, 自己打針, 開頭都驚驚地, 不過想起要為阿B, 都要忍住痛架啦, 原本醫生叫我地放精, 不過我地張結婚証書入左倉, 結果都係要自己試下先..
都在等點結果, 仲有成2個星期先知!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo