想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7504


1#
發表於 11-10-9 15:47 |只看該作者
個個cycle 都由萬般期待, 成日一有少少疑似既s/s, 就諗住今個cycle 係咪會bingo...但最後又係極度失望...就有如過山車般大上大落, 真係無耐都不得了..

早排見到個剛bed rest 完既同事陀住個b 返工, 果日真係有d "銀" 住, "銀"住...身邊個個唔係大住個肚, 就係生完bb....有時都會比人暗串無得生, 講真我都係打算生一個便心足...但耐何真係甘難...


男爵府

積分: 6137


2#
發表於 11-10-9 15:58 |只看該作者
遲左8days 諗住自己有機岩岩見到ms m so sad :;pppp:


大宅

積分: 3173


3#
發表於 11-10-9 16:04 |只看該作者

回覆:自以為有左侯群症

我都係啦!身邊有成3個大肚jm+2個生完!班fd就成日問幾時生,佢地講到好似生暗瘡咁易。公司班姐姐又成日叫你快d生,我夠想放10wks產假啦,唔駛做又有糧出!自己個胃又有胃酸倒流喎,每逢m遲左又有胃氣頂上時就會以為自己有左,跟住買捧捧驗,次次都係失望嘅




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo