想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 123


1#
發表於 11-10-10 01:15 |只看該作者
我想請問排期到政府做試管,聽說有部份費用要給,好像也超過三、四萬,對嗎?想問問有無姊妹已經排到做過IVF,可否分享!謝謝!




侯爵府

積分: 20722


2#
發表於 11-10-10 01:54 |只看該作者

引用:我想請問排期到政府做試管,聽說有部份費用

原帖由 大同寶寶 於 11-10-10 發表
我想請問排期到政府做試管,聽說有部份費用要給,好像也超過三、四萬,對嗎?想問問有無姊妹已經排到做過IV ...
今年年頭價錢,萬五內連埋雪胎,如果要做埋icsi,多3200定4000,唔知宜家有冇加價




大宅

積分: 1472


3#
發表於 11-10-10 10:17 |只看該作者
reply 大同寶寶:

You can find the info in this link

www0.hku.hk/obsgyn/IVF/html/pictures/App10_2.pdf

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo