想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2273


1#
發表於 11-9-30 01:30 |只看該作者
如題
我係25號凌晨1點check到紅D有70%,跟住check埋chearblue竟然有哈哈笑
就即晚開工
第二日(26號)下午兩點再check chearblue依然仲有哈哈笑,傍晚大約 7點check
就冇左哈哈(我估係4pm排左egg,因為個時下腹有些扯住唔舒服)
但晚上我都照開工補多次

而家先係排egg第5day,但我好緊張,唔知最快可以幾時知???


複式洋房

積分: 310


2#
發表於 11-9-30 07:04 |只看該作者
我係7/9 day one.但剛在年頭生完BB,無計劃的,但總覺得今次個肚谷左好耐。唔知會唔會中左呢!我cycle 23.


大宅

積分: 1843


3#
發表於 11-9-30 08:00 |只看該作者

回覆:有冇8/9 day 1既JM 等緊派彩?

今日排卵後day 11,用紅d,晨尿,有80%!有無機
myphoto.jpg




大宅

積分: 3012


4#
發表於 11-9-30 08:05 |只看該作者

回覆:有冇8/9 day 1既JM 等緊派彩?

Me 2!!! 8/9 day 1 Ar!! 我打算10月頭用綠d check result! 希望中啦!





大宅

積分: 2273


5#
發表於 11-10-8 17:45 |只看該作者
今早綠d得 10-20%淺色唔知有冇機呢??
早孕易(唔係太記得,係萬寧buy,話可以M前5day知) 就有條淺pink色線

咁係唔係中了??好唔真實呀


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo