想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 430


1#
發表於 11-10-7 17:26 |只看該作者
我cycle 算準, about 30日, 但每次M來都會流啡約5日, 才會有真正的鮮血, 究竟流啡第一天, 算是day1, 還是鮮血來的第一天才是day1呢 ? 流啡咁多日, 其實係唔係身體有問題呢 ?


大宅

積分: 4650


2#
發表於 11-10-7 17:32 |只看該作者
鮮血來的第一天才計 Day 1, 如果經常流啡應該是血虛, 最好搵個 EC 調理下呢 ~


複式洋房

積分: 430


3#
發表於 11-10-7 17:41 |只看該作者
有一次睇普通西醫時問過, 佢又話流啡第一日當day1, 但好多人又話鮮血先係,搞到我都唔知點計排卵日好...


禁止訪問

積分: 2770


4#
發表於 11-10-7 17:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 430


5#
發表於 11-10-7 17:46 |只看該作者
回覆 joe2828 的帖子

係呀, 我個西醫都話冇問題


禁止訪問

積分: 2770


6#
發表於 11-10-7 17:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4810


7#
發表於 11-10-8 00:21 |只看該作者

回覆:M前流啡

生育科醫生都係計鮮紅色為day 1. 有啡,中醫同營養師都話唔好!




複式洋房

積分: 430


8#
發表於 11-10-8 10:20 |只看該作者

回覆:stupidtaz 的帖子

咁可以點改善呢?




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-10-8 11:41 |只看該作者
我個婦科都話多血果日先DAY1喎,我無M前流啡,但有少量血出先~

咁西醫同中醫角度唔同,西醫覺得小事唔影響健康無問題,中醫比較執著細徵地方~


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo