想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1212


1#
發表於 11-10-7 21:19 |只看該作者
小產後,等左兩個cycle才開始努力....
排卵後有作嘔、胸脹、高體温(39.9-37.3),同上次bingo嘅特徵一樣
之後check clearblue,結果係negative
依家m到左,仲係keep住作嘔、胸脹、高體温
有無jm知道點解?


大宅

積分: 1701


2#
發表於 11-10-7 21:30 |只看該作者

回覆:有無jm知道點解?

係咪假性懷孕?即係個心好想自己懷孕,生理就會出現懷孕症狀,再觀察下,會唔會真係bingo左咋!




大宅

積分: 4810


3#
發表於 11-10-7 21:50 |只看該作者

回覆:有無jm知道點解?

可能還有少少黃體effect,放鬆啦!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


4#
發表於 11-10-8 00:39 |只看該作者

引用:小產後,等左兩個cycle才開始努力....排卵

原帖由 章魚太太 於 11-10-07 發表
小產後,等左兩個cycle才開始努力....
排卵後有作嘔、胸脹、高體温(39.9-37.3),同上次bingo嘅特徵一樣
之 ...
我四月冇,上個cycle開始努力,排卵后都係同之前有左一樣,最特別係我係冇腰背痛,係上次有先痛,冇左就唔痛,係上個月排卵后又痛,然後green d冇哄,跟著用cb digi又negative, 又遲左5日黎喔,黎m後又正常番。所以呢個月再係咁,我唔會再信架喇




各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1212


5#
發表於 11-10-8 08:19 |只看該作者
今日體溫仲係37.07
其實係咪發緊燒, 要睇e生


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


6#
發表於 11-10-8 09:32 |只看該作者

引用:今日體溫仲係37.07其實係咪發緊燒,+要睇e生

原帖由 章魚太太 於 11-10-08 發表
今日體溫仲係37.07
其實係咪發緊燒, 要睇e生
我上個cycle排卵后最高都有37.15啦,呢個溫度未係發燒喔



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


7#
發表於 11-10-8 11:00 |只看該作者

引用:今日體溫仲係37.07其實係咪發緊燒,+要睇e生

原帖由 章魚太太 於 11-10-08 發表
今日體溫仲係37.07
其實係咪發緊燒, 要睇e生
你係咪耳探架?應該37.8度或以上先叫發燒,所以你個溫度算低喎!仲有,你小x後,e生有冇比任何建議你?因為一般都要半年或以上先再開工架!你身體有一定程度既傷害,唔養好身體先就再有既話,對你同bb都好危險架!真係心急既,不如搵e生幫手啦!起碼有人幫你mon住身體,減低風險!




水晶宮

積分: 64904


8#
發表於 11-10-8 12:38 |只看該作者

引用:小產後,等左兩個cycle才開始努力....排卵

原帖由 章魚太太 於 11-10-07 發表
小產後,等左兩個cycle才開始努力....
排卵後有作嘔、胸脹、高體温(39.9-37.3),同上次bingo嘅特徵一樣
之 ...
我有時都會好似你講咁



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo