想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4667


1#
發表於 11-10-8 10:03 |只看該作者
有冇 JM 又係咁呀?


男爵府

積分: 5044


2#
發表於 11-10-8 10:18 |只看該作者

回覆:keroppi_JJ 的帖子

唔好諗太多,冇咁快有感覺架!




大宅

積分: 4667


3#
發表於 11-10-8 11:11 |只看該作者
回覆 megng888 的帖子

但前幾日有吉吉下喎!!
咁呢啲蹟像係咩黎架?
點解成日都俾埋咁多假像人地?
到頭來又唔中既?
我已好放鬆架啦....
只係有呢啲感覺... 上黎舒發下想你地 Support 下嘛^^


男爵府

積分: 5044


4#
發表於 11-10-8 11:35 |只看該作者

回覆:keroppi_JJ 的帖子

邊度拮拮地呀?我同幾位朋友,開頭中咗一啲仲感覺都冇喎~
我支持你架!





伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-10-8 11:46 |只看該作者
回覆 megng888 的帖子

我都認同,無咁快有感覺, 起碼要到過M期1﹣2個星期(最少)
而家有感覺,只係你太在意你身體,我由上兩個CYCLE開始努力第2胎先開始留意身體,一樣有拮拮地感覺~

我只可同你講RELAX D, BB好快來搵你~


大宅

積分: 4667


6#
發表於 11-10-8 14:00 |只看該作者
可能自己唸多咗啦~~~都慣了落空的感覺了!放鬆?易講難做啦...


大宅

積分: 2142


7#
發表於 11-10-8 14:07 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-8 14:00
可能自己唸多咗啦~~~都慣了落空的感覺了!放鬆?易講難做啦...

我除咗有M FEEL外, 前晚瞓瞓下突然有怨怨痛嘅感覺, 整醒咗, 好明白你嘅感受.
有時我哋未必係好緊張, 但身體不知不覺有好多反應.
你試咗幾耐?


大宅

積分: 4667


8#
發表於 11-10-8 21:02 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

我有齊晒你講既感覺啦~ 都不是第一次了! 我已試左四五個cycle 啦~~ 有兩次真的感覺到差不多 Bingo...我唸係因為著床不成功啦! 我唸只有我地最明白呢種感覺,並不是幻覺,在計劃生 BB 之前是從沒遇過的,但往往其他人只會覺得我們是心理作用吧! Anyway, 唔緊要啦...我們繼續努力呀!一齊加油


大宅

積分: 4667


9#
發表於 11-10-8 21:12 |只看該作者
回覆 megng888 的帖子

多謝你的支持哦~~


大宅

積分: 2142


10#
發表於 11-10-8 21:19 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-8 21:02
回覆 小幸兒 的帖子

我有齊晒你講既感覺啦~ 都不是第一次了! 我已試左四五個cycle 啦~~ 有兩次真的感覺 ...

我今個月係第9個CYCLE啦。
就算係心理作用,都由有變無啦。
我反而早排係擔心自己身體有無咩毛病咋。
早幾個月開始會將自己扯痛嘅日子MARK底,睇下會唔會週期性問題。
最後睇咗中西醫都CHECK過無問題,有時會係神經/筋骨問題,最緊要照咗U/S子宮同卵巢無事。

大家上嚟都係想搵人安慰下幫下嘛,我哋一齊努力同加油呀!
你今個CYCLE幾時CHECK得呀?



大宅

積分: 4667


11#
發表於 11-10-8 21:40 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

我起碼要過 day 29 呀....有排等...


大宅

積分: 2142


12#
發表於 11-10-8 21:45 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-8 21:40
回覆 小幸兒 的帖子

我起碼要過 day 29 呀....有排等...

我都係啱啱捱過頭十日,仲有幾日知啦。
不過,唔得多啦,今日紅D都好淺.....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo