想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 455


1#
發表於 11-10-3 19:48 |只看該作者

我試咗七個月啦,但我由今個月開始唔會再俾自己唔開心,都係隨緣喇~~有就有冇就冇,學老公話齋生咩都係自己生嘅,唔通蛇年就唔生、唔錫咩~~




大宅

積分: 3050


2#
發表於 11-10-3 20:15 |只看該作者
其實我試咗3年幾,我隨緣咗好耐喇~
係你嘅始終都係你嘅,真係無得強求!
我哋齊齊放鬆啦^^


男爵府

積分: 7674


3#
發表於 11-10-3 20:16 |只看該作者

回覆:算喇,有就有~冇就冇喇!

Carmen any good news ?




子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


4#
發表於 11-10-3 20:17 |只看該作者
完全同意, 生BB係開心既事, 點解要啤咁大壓力自己? 咁大壓力老公? 分分鐘仲影響感情, 何必呢?

隨緣吧.

Monkey媽媽


大宅

積分: 1833

陪月勳章


5#
發表於 11-10-3 20:19 |只看該作者

回覆:算喇,有就有~冇就冇喇!

講得好岩,好認同




大宅

積分: 3050


6#
發表於 11-10-3 20:26 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-10-3 20:16
Carmen any good news ?

no ar~~~我而家咩都無理喇~真係隨緣!你呢?


男爵府

積分: 5569


7#
發表於 11-10-3 21:11 |只看該作者
係啦....隨緣啦....原來係個天話事.....


大宅

積分: 2035


8#
發表於 11-10-3 21:30 |只看該作者
要仔女呢d野真係好講緣份, 有d人好唔care個身體咩都唔做唔補最後都生肥白健康b, 有d人一步一驚心, 萬事皆小心, 結果又保唔住, 所以見到咁多case個人都化化地。


別墅

積分: 559

陪月勳章


9#
發表於 11-10-3 21:49 |只看該作者

回覆:算喇,有就有~冇就冇喇!

有樣八婆仔野同大家分享,我聽我同事講,佢以前亞姐係高齡,而且都試咗好耐!之後佢聽人講話掛個豬籠餅向床頭,跟住好快就bingo啦!




複式洋房

積分: 455


10#
發表於 11-10-3 22:18 |只看該作者

引用:有樣八婆仔野同大家分享,我聽我同事講,佢

原帖由 Babykobb 於 11-10-03 發表
有樣八婆仔野同大家分享,我聽我同事講,佢以前亞姐係高齡,而且都試咗好耐!之後佢聽人講話掛個豬籠餅向床 ...
哈哈哈....咁你有冇試呀?




複式洋房

積分: 455


11#
發表於 11-10-3 22:28 |只看該作者

回覆:算喇,有就有~冇就冇喇!

我有個朋友六月結婚七月就有咗,佢C6曰曰飲酒煙不離手,女嘅就食煙成曰飲凍嘢食雪糕,我同C6都係成曰食凍嘢飲氣水,但中醫就話我哋腎唔好,咁唔通個D成曰晚瞓又食煙飲酒嘅人個腎會冇事咩,所以我要同老天爺講我算喇,你俾就俾唔俾就唔好俾喇>.<




複式洋房

積分: 455


12#
發表於 11-10-3 23:00 |只看該作者

引用:要仔女呢d野真係好講緣份,+有d人好唔care個

原帖由 myhealthybb 於 11-10-03 發表
要仔女呢d野真係好講緣份, 有d人好唔care個身體咩都唔做唔補最後都生肥白健康b, 有d人一步一驚心, 萬事皆小 ...
全對




複式洋房

積分: 455


13#
發表於 11-10-3 23:03 |只看該作者

引用:其實我試咗3年幾,我隨緣咗好耐喇~係你嘅始

原帖由 CarmenSin 於 11-10-03 發表
其實我試咗3年幾,我隨緣咗好耐喇~
係你嘅始終都係你嘅,真係無得強求!
我哋齊齊放鬆啦^^ ...
加油




別墅

積分: 627


14#
發表於 11-10-3 23:03 |只看該作者

引用: 我試咗七個月啦,但我由今個月開始唔會再

原帖由 Monmon0305 於 11-10-03 發表
我試咗七個月啦,但我由今個月開始唔會再俾自己唔開心,都係隨緣喇~~有就有冇 ...
讚成哦支持哦




男爵府

積分: 6137


15#
發表於 11-10-3 23:14 |只看該作者
回覆 Babykobb 的帖子

咁神奇......


大宅

積分: 2189


16#
發表於 11-10-3 23:21 |只看該作者

回覆:算喇,有就有~冇就冇喇!

同意,我都試左一年了!自從從西醫角度知道無身體問題,我都無再刻意戒呢樣戒嗰樣了!上帝要賜我,我唔要都會安排俾我。我現在只是量下體溫,得閒上來看下jm的post就算了!我了份內事便夠了,無得強求!




大宅

積分: 3012


17#
發表於 11-10-3 23:28 |只看該作者

回覆:算喇,有就有~冇就冇喇!

我啱啱先試完一個Cycle已經咁唸




複式洋房

積分: 191


18#
發表於 11-10-3 23:50 |只看該作者

引用:有樣八婆仔野同大家分享,我聽我同事講,佢

原帖由 Babykobb 於 11-10-03 發表
有樣八婆仔野同大家分享,我聽我同事講,佢以前亞姐係高齡,而且都試咗好耐!之後佢聽人講話掛個豬籠餅向床 ...
請問咩係豬籠餅?




大宅

積分: 1018

畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 11-10-3 23:58 |只看該作者

回覆:算喇,有就有~冇就冇喇!

我都試咗年幾啦,啱啱個 cycle 開始食排卵藥,但我睇黎都係失望多!

大家一齊架油啦,希望下一個就係你




大宅

積分: 1018

畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 11-10-4 00:00 |只看該作者

回覆:galagalaxia 的帖子

豬籠餅,好似係喺中秋節期間,舊式月餅鋪有得買架




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo