想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 177


1#
發表於 11-10-5 10:02 |只看該作者
我明天會到偉澤見醫生同驗血了睇下可否開始做「IVF」,佢地只得何醫生有時間,我吾想等,何醫生OK嗎??好驚呀!!


大宅

積分: 2447


2#
發表於 11-10-5 22:35 |只看該作者

回覆:awingbb 的帖子

祝成功!




男爵府

積分: 7674


3#
發表於 11-10-5 22:41 |只看該作者

回覆:我明天會到偉澤見醫生同驗血了睇下可否開始做「IVF」,

Good luck




別墅

積分: 854


4#
發表於 11-10-8 00:34 |只看該作者

引用:我明天會到偉澤見醫生同驗血了睇下可否開始

原帖由 awingbb 於 11-10-05 發表
我明天會到偉澤見醫生同驗血了睇下可否開始做「IVF」,佢地只得何醫生有時間,我吾想等,何醫生OK嗎??好驚 ...
你指個何醫生係咪講國語?請問你book同見醫生用咗幾耐?





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo