想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1238


1#
發表於 11-10-6 04:43 |只看該作者
我cycle 係32-33day
今個月Day 19 排卵
之前day 16, 18, 19 都有dodo
myphoto.jpg




大宅

積分: 1238


2#
發表於 11-10-6 04:45 |只看該作者

回覆:排卵後體溫冇咩升!擔心

之前個月體溫好好,但又冇bingo!

唔知係咪因為今個cycle 一開始我就感冒左差唔多兩星期先清呢?!
myphoto.jpg




別墅

積分: 620


3#
發表於 11-10-6 09:55 |只看該作者
我都有呢個疑問


大宅

積分: 4497


4#
發表於 11-10-6 10:04 |只看該作者
樓主, 體溫升降其實都係一個個人, 未必個個人bingo都會體溫血的....你不用太擔心.... 佢只係徵兆之一, 唔一定個個有~ 你等排卵後14日再check confirm啦~~~

另外, 你可唔可以share你個apps 呀~? 好似幾好用咁wor, 又可以check住d體溫.....


別墅

積分: 835


5#
發表於 11-10-6 10:41 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

即有d人bINGO左但唔高溫或無升溫?


大宅

積分: 4497


6#
發表於 11-10-6 10:43 |只看該作者
回覆 peonychan04 的帖子

只可以咁講, 體溫高與低只係用作參考....
我有2個同事都話, 佢地等bingo時, 都覺得勁凍, 仲著好多衫....
所以哩d都係因人而異的...


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


7#
發表於 11-10-6 11:05 |只看該作者

引用:我cycle+係32-33day+ 今個月Day+19+排卵 之

原帖由 Goorc9 於 11-10-06 發表
我cycle 係32-33day
今個月Day 19 排卵
之前day 16, 18, 19 都有dodo
你呢個Apps叫咩名?




男爵府

積分: 6108


8#
發表於 11-10-6 11:08 |只看該作者

回覆:peonychan04 的帖子

我bingo 前一直都係36.6-36.7 , check bingo 後就變左37以上




大宅

積分: 1238


9#
發表於 11-10-6 16:00 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

就係呢個app 叫 iperiod
myphoto.jpg




大宅

積分: 1238


10#
發表於 11-10-6 16:17 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

但我呢三日既體溫都陪回喺36.1 -36.14

好似好低。




大宅

積分: 1238


11#
發表於 11-10-8 06:49 |只看該作者

回覆:Goorc9 的帖子

EC 話我原來仲未排卵呀!

佢話可能今個cycle 一開始我就病咗,所以咩都遲咗。
今日Day25了。。
EC 話今日可以dodo,如果聽日溫度冇升就再dodo...
希望今個cycle 可以成功啦




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


12#
發表於 11-10-8 09:28 |只看該作者

引用:就係呢個app+叫+iperiod+ +

原帖由 Goorc9 於 11-10-06 發表
就係呢個app 叫 iperiod
Thanks~




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo