想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3080


1#
發表於 11-10-6 11:18 |只看該作者
本帖最後由 SeeseeLau 於 12-7-15 03:09 編輯

DEL



大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-10-6 13:20 |只看該作者

回覆:塞黃體藥後的問題?

醫生開幾多日藥就用咁多日!




大宅

積分: 2447


3#
發表於 11-10-6 22:58 |只看該作者

回覆:SeeseeLau 的帖子

好似唔關事噃!黃體塞藥增加你內膜另你間屋可以更適合著床,增加機會




大宅

積分: 1778


4#
發表於 11-10-6 23:27 |只看該作者

回覆:SeeseeLau 的帖子

我就塞左三個cycle都無另m期延遲呀
但有d人又會遲一兩日





子爵府

積分: 10404


5#
發表於 11-10-7 08:26 |只看該作者

回覆:塞黃體藥後的問題?

我次次塞完都遲4日!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 3080


6#
發表於 11-10-7 08:30 |只看該作者

回覆:塞黃體藥後的問題?

咁各位喺塞藥期間基礎體溫會升高嗎?




大宅

積分: 2811


7#
發表於 11-10-7 16:02 |只看該作者
STWHO 發表於 11-10-6 23:27
我就塞左三個cycle都無另m期延遲呀
但有d人又會遲一兩日

請問d黃體塞藥是自行購買?
葯房有得買嗎?
應該day幾開始塞?
黃小b, 你要乖乖跟實mami, 係mami個肚到健康成長, 出世時就會精靈活潑, i love you, baby   


大宅

積分: 1778


8#
發表於 11-10-7 16:03 |只看該作者
回覆 yayababy 的帖子

d藥係醫生開架
排卵後開始塞


大宅

積分: 2811


9#
發表於 11-10-7 16:12 |只看該作者
回覆 STWHO 的帖子

就咁去睇婦科就可以叫e生開? 定係你做緊iui, ivf先開比你 ?
黃小b, 你要乖乖跟實mami, 係mami個肚到健康成長, 出世時就會精靈活潑, i love you, baby   


大宅

積分: 1778


10#
發表於 11-10-7 16:30 |只看該作者
回覆 yayababy 的帖子

應該醫生係視乎返你需要先開藥比你..


子爵府

積分: 10404


11#
發表於 11-10-7 23:27 |只看該作者

引用:咁各位喺塞藥期間基礎體溫會升高嗎? +

原帖由 SeeseeLau 於 11-10-07 發表
咁各位喺塞藥期間基礎體溫會升高嗎?
會呀,我唔塞藥啲體溫升得唔靚嫁!



神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo