想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4123


1#
發表於 11-10-6 17:18 |只看該作者
請問照輸卵管係咪會易D有BB?


男爵府

積分: 7674


2#
發表於 11-10-6 17:29 |只看該作者

回覆:照完輸卵管係咪會易d有BB呀?

Yes




翡翠宮

積分: 87403


3#
發表於 11-10-6 17:34 |只看該作者
點解既


大宅

積分: 2295


4#
發表於 11-10-6 17:53 |只看該作者

引用:請問照輸卵管係咪會易D有BB?

原帖由 twiggyland7 於 11-10-06 發表
請問照輸卵管係咪會易D有BB?
我都想知呀!!!!
因為我都想去照呀~





大宅

積分: 2295


5#
發表於 11-10-6 17:54 |只看該作者

回覆:rcbaby 的帖子

點解嘅!?




大宅

積分: 2142


6#
發表於 11-10-6 20:07 |只看該作者
我覺得因人而已。
原本我都想去照,但我嘅婦科醫生叫我唔駛住,佢話始終都係X RAY。大家都係交比婦科醫生決定,唔好見人去照,自己又去照。因為照嘅過程,會打顯影劑,有啲人會有發炎情況。除非真係試左一年以上,先去照啦。


大宅

積分: 1601


7#
發表於 11-10-6 20:55 |只看該作者
點解嘅


別墅

積分: 900


8#
發表於 11-10-6 21:22 |只看該作者
其實唔係容易D有,只不過係有D人輸卵管有少少塞,當你去照輸卵管時要打藥水入去,甘咪有機會通番羅.............


大宅

積分: 2621


9#
發表於 11-10-7 01:24 |只看該作者
Hello~~請問知唔知照一次輸卵管要幾多錢呀?如塞左,通一次又要幾錢呀?唉.........真係樣樣都係錢


子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-10-7 10:01 |只看該作者
我今日去照呀, 好驚你地所講會發炎, 照完之後點先知有無發炎架?


子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-10-7 17:51 |只看該作者
librarychan 發表於 11-10-7 01:24
Hello~~請問知唔知照一次輸卵管要幾多錢呀?如塞左,通一次又要幾錢呀?唉.........真係樣樣都係錢 ...

剛剛照完返黎, 要睇左婦科醫生先, 叫佢寫紙去照, 今日收了我千七蚊好肉赤,要下星期打電話去診所問報告。


大宅

積分: 2621


12#
發表於 11-10-7 19:39 |只看該作者
哦!我十號要去照左排卵先,睇下有冇卵用如果真係照到冇卵用既話,我就可能要照輸卵管,因為我已經冇避孕成六七年了,只是前年曾經有左一次,但6week小x了,加上我d經期亂到七彩...呢獲真係有排搞...


別墅

積分: 900


13#
發表於 11-10-7 22:59 |只看該作者
排卵有得照架咩?應該係m第21曰抽血先知有無排卵架?仲有排卵同輸卵管通唔通無關架~~~我都有差唔多八九年冇避孕,未bingo過,而家等緊放雪胎


禁止訪問

積分: 249


14#
發表於 11-10-7 23:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo