想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24474


1#
發表於 11-10-7 08:35 |只看該作者
今日係紅d深粗後第10-11日, 今早紅d白雪雪, 係咪已失敗?

有冇人知今日白雪雪, 有冇可能明天or後天check突然有線? or今日連印都冇就一定失敗?


大宅

積分: 2142


2#
發表於 11-10-7 22:24 |只看該作者
我見BINGO嘅JM分享, 多數係排卵後D12紅D先有淺線(20-30%).
D10/11有可能白雪雪架,你仲早唔好失望~~
祝早孕~~


大宅

積分: 4614


3#
發表於 11-10-7 22:45 |只看該作者
我去到14日後紅d先有20-30%綠d去到 16day 後先有反應 ,唔好灰心


大宅

積分: 2142


4#
發表於 11-10-7 22:47 |只看該作者
cindylok 發表於 11-10-7 22:45
我去到14日後紅d先有20-30%綠d去到 16day 後先有反應 ,唔好灰心

多謝鼓勵~~~


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo