想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2377


1#
發表於 11-10-7 12:25 |只看該作者
唉!令次又唔成功,有d失望。下次又要再努力了!




別墅

積分: 854


2#
發表於 11-10-7 13:16 |只看該作者
我今日Day 2, 大家一齊努力~
但沉日Day 1, 好多,好痛,仲or咗幾舊豬紅既物體。。。。


別墅

積分: 877


3#
發表於 11-10-7 14:34 |只看該作者
報到!!
我今日DAY 3, 加油 =]


大宅

積分: 1977


4#
發表於 11-10-7 14:38 |只看該作者
大家加油呀!


大宅

積分: 2377


5#
發表於 11-10-7 14:41 |只看該作者

引用:我今日Day+2,+大家一齊努力~但沉日Day+1,+

原帖由 Peanutqbi 於 11-10-07 發表
我今日Day 2, 大家一齊努力~
但沉日Day 1, 好多,好痛,仲or咗幾舊豬紅既物體。。。。 ...
中醫話有血塊係好o架。有無睇中醫調理下呢?




大宅

積分: 2377


6#
發表於 11-10-7 14:44 |只看該作者

回覆:下個cycle又要再努力過!

我未m呀,不過今日day 30 check 白雪雪,多數無機會啦!




大宅

積分: 4497


7#
發表於 11-10-7 15:24 |只看該作者
YY_2011 發表於 11-10-7 14:44
我未m呀,不過今日day 30 check 白雪雪,多數無機會啦!

我跟你差唔多呢.... 今日day31... check左紅d有控, 但綠d同cb digital 都唔中....
係咪可以肯定冇機~????? 好煩呀....
想生個bb都咁難........


大宅

積分: 2189


8#
發表於 11-10-7 15:36 |只看該作者

回覆:下個cycle又要再努力過!

我理論上後天應該來m,不過我都打定輸數了,因為溫度不算高,大家下個cycle再努力吧!




大宅

積分: 2377


9#
發表於 11-10-7 17:02 |只看該作者

引用:Quote:YY_2011+發表於+11-10-7+14:44+我未m

原帖由 bbnboot 於 11-10-07 發表
我跟你差唔多呢.... 今日day31... check左紅d有控, 但綠d同cb digital 都唔中....
係咪可以肯定冇機~????? ...
Yes, 心情好down,好想喊! 我怕再係噤會抑鬱!




別墅

積分: 854


10#
發表於 11-10-7 18:06 |只看該作者
YY_2011 發表於 11-10-7 14:41
中醫話有血塊係好o架。有無睇中醫調理下呢?

有血塊係好o??? 點解? 其實係今次先有, 平時都無...
我耐唔耐先睇中醫炸, 無Keep住, 因為返工唔得閒...咁你地係日日飲中藥定一星期二, 三次??


別墅

積分: 854


11#
發表於 11-10-7 18:09 |只看該作者
YY_2011 發表於 11-10-7 17:02
Yes, 心情好down,好想喊! 我怕再係噤會抑鬱!
你第幾個cycle吖? 心情唔好都好影響架~ 放鬆D啦


別墅

積分: 822


12#
發表於 11-10-7 21:03 |只看該作者
我今個月都失敗咗, 下個月一齊再努力。
大家一齊正能量, 我哋一定得嘅
強媽咪


大宅

積分: 4497


13#
發表於 11-10-7 21:21 |只看該作者

回覆:YY_2011 的帖子

我同你都一樣唔係好開心, 所以我好明白你嘅感受.... 唯有再等多幾日, confirm 冇 bingo 就一齊下cycle 再努力啦...! 加油呀! 互勉之.




大宅

積分: 2142


14#
發表於 11-10-7 21:42 |只看該作者
YY_2011 發表於 11-10-7 14:41
中醫話有血塊係好o架。有無睇中醫調理下呢?

有血塊係好架咩?
我以為係血氣唔好先至會有, 下次覆診問下醫師.


大宅

積分: 4810


15#
發表於 11-10-7 21:44 |只看該作者

引用:Quote:YY_2011+發表於+11-10-7+14:41+中醫

原帖由 Peanutqbi 於 11-10-07 發表
有血塊係好o??? 點解? 其實係今次先有, 平時都無...
我耐唔耐先睇中醫炸, 無Keep住, 因為返工唔得閒...咁 ...
有血塊係唔好架!西醫都話唔好!




大宅

積分: 2377


16#
發表於 11-10-7 22:10 |只看該作者

引用:Quote:YY_2011+發表於+11-10-7+17:02+Yes,+

原帖由 Peanutqbi 於 11-10-07 發表
你第幾個cycle吖? 心情唔好都好影響架~ 放鬆D啦
正式試左第6個cycle,好似聼落唔太耐,但親身去行呢條路,就好覺得好漫長...




大宅

積分: 2377


17#
發表於 11-10-7 22:12 |只看該作者

引用:Quote:YY_2011+發表於+11-10-7+14:41+中醫

原帖由 小幸兒 於 11-10-07 發表
有血塊係好架咩?
我以為係血氣唔好先至會有, 下次覆診問下醫師.
Sorry,寫錯左,係唔好呢!痛都唔好o架!




大宅

積分: 2377


18#
發表於 11-10-7 22:14 |只看該作者

引用:Quote:YY_2011+發表於+11-10-7+14:41+中醫

原帖由 Peanutqbi 於 11-10-07 發表
有血塊係好o??? 點解? 其實係今次先有, 平時都無...
我耐唔耐先睇中醫炸, 無Keep住, 因為返工唔得閒...咁 ...
我而家睇緊西醫,所以無睇中醫了。




大宅

積分: 3571


19#
發表於 11-10-7 22:39 |只看該作者
我今日DAY 3, 加油 !


別墅

積分: 854


20#
發表於 11-10-7 22:42 |只看該作者

回覆:下個cycle又要再努力過!

我打算星期曰去睇返中醫,比醫師打打脈睇下係咪血氣唔好先,睇完返黎話比大家知!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo