想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1309


1#
發表於 11-10-7 18:37 |只看該作者
5/10植入胚胎,今日覆診,醫生話我孕銅跌左,要加藥!有冇jm有類似經驗?



我的小寶寶! 祝願你們身體健康!歲歲平安!


大宅

積分: 1309


2#
發表於 11-10-7 21:50 |只看該作者

回覆:好擔心.. .

Push!!
請問有冇jm可以分享??好擔心



我的小寶寶! 祝願你們身體健康!歲歲平安!


大宅

積分: 3934


3#
發表於 11-10-7 22:54 |只看該作者

引用:5/10植入胚胎,今日覆診,醫生話我孕銅跌左,

原帖由 ferrymama 於 11-10-07 發表
5/10植入胚胎,今日覆診,醫生話我孕銅跌左,要加藥!有冇jm有類似經驗?
對唔住!我係做ivf,不過我無咁樣,所以唔知呀!




大宅

積分: 4810


4#
發表於 11-10-8 00:04 |只看該作者

回覆:好擔心.. .

我放左胎,到驗血 check bingo 之後先見醫生,期間冇見過醫生,亦冇check過!





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo