想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1488


1#
發表於 11-10-8 04:21 |只看該作者
而家等緊派彩,今日係排卵後第六日,下星期會去日本,好難忍口唔食魚生,JM們你們會忍口嗎?


大宅

積分: 1331


2#
發表於 11-10-8 08:12 |只看該作者
如果你keep住用紅d check...排卵後11/12日到已經有跡象係咪bingo law!!!!!!!
我10月尾都去日本,不過要忍口唔食魚生及浸溫泉只浸到腳la,因為驗來驗去都2條線la!!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo