烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   3


伯爵府

積分: 17307


1#
發表於 12-10-20 11:57 |只看該作者
各位 jm 請問知唔知邊度做緊特價呀?? thanks
   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 3369


2#
發表於 12-10-20 18:15 |只看該作者

回覆:Sugarpink 的帖子

我有一部德國寶細size, 老媽子$799買返黎先發現整熱氣野食,未用過比左我!

老公發現左都唔比我用
部機8月放到依家一次都未用過!

$500有冇興趣?(自提)
有意請pm!




大宅

積分: 2124


3#
發表於 12-10-20 18:17 |只看該作者

引用:我有一部德國寶細size,+老媽子$799買返黎先

原帖由 fifionachan 於 12-10-20 發表
我有一部德國寶細size, 老媽子$799買返黎先發現整熱氣野食,未用過比左我!

老公發現左都唔比我用:naughty ...
請問有冇圖睇?


伯爵府

積分: 17307


4#
發表於 12-10-20 21:26 |只看該作者

回覆:fifionachan 的帖子

我要廚寶咋光波爐我有啦不過五舊好吸引囉




   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 4238


5#
發表於 12-10-21 23:15 |只看該作者

回覆:Sugarpink 的帖子

廚寶…實惠賣$95,我昨天買了


伯爵府

積分: 17307


6#
發表於 12-10-21 23:18 |只看該作者

引用:廚寶…實惠賣$95,我昨天買了

原帖由 joey0904 於 12-10-21 發表
廚寶…實惠賣$95,我昨天買了
等我去睇下先!謝謝報料



   每日都咁開心!!!


侯爵府

積分: 20778


7#
發表於 12-10-22 02:00 |只看該作者

引用:各位+jm+請問知唔知邊度做緊特價呀??+thank

原帖由 Sugarpink 於 12-10-20 發表
各位 jm 請問知唔知邊度做緊特價呀?? thanks
乜嘢叫煮寶呀?




伯爵府

積分: 17307


8#
發表於 12-10-22 10:17 |只看該作者

回覆:TPMummy 的帖子

廚寶呀,整煲仔飯、焗飯、旦糕!
myphoto.jpg



   每日都咁開心!!!


男爵府

積分: 8202


9#
發表於 12-10-22 12:53 |只看該作者


翡翠宮

積分: 83262

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


10#
發表於 12-10-22 13:41 |只看該作者
亞虎拍緊80元

點評

Phoenixnam  我都係o係o個度買廚寶$80  發表於 12-10-22 15:09
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


男爵府

積分: 6930


11#
發表於 12-10-22 17:29 |只看該作者

引用:廚寶…實惠賣$95,我昨天買了

原帖由 joey0904 於 12-10-21 發表
廚寶…實惠賣$95,我昨天買了
我樓下果間唔見有既!係咪要問無放出來的?


大宅

積分: 1931


12#
發表於 12-10-22 17:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+joey0904+於+12-10-21+發表廚

原帖由 win1029 於 12-10-22 發表
我樓下果間唔見有既!係咪要問無放出來的?
之前有jm報料淘x有,38人民幣


大宅

積分: 4238


13#
發表於 12-10-24 18:40 |只看該作者

回覆:win1029 的帖子

我個次係放咗出黎,你可問問職員!


大宅

積分: 1359


14#
發表於 12-10-24 19:18 |只看該作者

引用:廚寶…實惠賣$95,我昨天買了

原帖由 joey0904 於 12-10-21 發表
廚寶…實惠賣$95,我昨天買了
我今日去實惠,完全冇貨,知唔知仲有邊到有?


大宅

積分: 4238


15#
發表於 12-10-24 20:57 |只看該作者

回覆:rement_jp 的帖子

你可以上番德國寶個網訂!


大宅

積分: 1743


16#
發表於 12-10-25 01:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 joey0904 於 12-10-21 發表廚

原帖由 rement_jp 於 12-10-24 發表
我今日去實惠,完全冇貨,知唔知仲有邊到有?
吉豬島有擺德國佬既counter 就有得買




洋房

積分: 75


17#
發表於 12-11-2 23:12 |只看該作者
回覆 fifionachan 的帖子

請問賣左未?


珍珠宮

積分: 41288


18#
發表於 12-11-3 08:42 |只看該作者

回覆:光波爐廚寶邊度有得賣 / 特價中??

實惠有部23升焗爐賣3百幾 好吸引 可惜屋企無位



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


伯爵府

積分: 17307


19#
發表於 12-11-3 08:55 |只看該作者

引用:實惠有部23升焗爐賣3百幾+好吸引+可惜屋企

原帖由 mvshop8888 於 12-11-03 發表
實惠有部23升焗爐賣3百幾 好吸引 可惜屋企無位
23L? 咪好大



   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 4607

畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


20#
發表於 12-11-4 16:46 |只看該作者
回覆 Sugarpink 的帖子

北角新都城2樓

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo