想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2678


1#
發表於 11-10-6 13:55 |只看該作者
請問著床血唔會咁遲先有咖嗎



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


伯爵府

積分: 15236


2#
發表於 11-10-6 17:20 |只看該作者
睇書話係月經預定日1周前後, 陰道出一點點血, 就叫著床血囉!
最重要, 唔好過份擔心, 搵其他野舒緩下分下心啦!


大宅

積分: 4810


3#
發表於 11-10-6 18:21 |只看該作者

回覆:死啦,今天第十一天,有血水出同作M痷庵痛

我大約放胎 5 至 6 日著床!流量唔太多唔駛咁擔心,多就問姑娘!




大宅

積分: 2678


4#
發表於 11-10-6 19:16 |只看該作者

引用:我大約放胎+5+至+6+日著床!流量唔太多唔駛

原帖由 stupidtaz 於 11-10-06 發表
我大約放胎 5 至 6 日著床!流量唔太多唔駛咁擔心,多就問姑娘!
我打去醫院問姑娘,佢話如果有咗頭三個月都有機會出血,佢問我有冇劇痛,我話無,佢叫我唔洗太擔心,只怕劇痛係宮外孕啫。跟住就叫我跟日子去覆診。




15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 2447


5#
發表於 11-10-6 22:49 |只看該作者

回覆:creami0823 的帖子

可能你遲左著床掛!一般放胎後5-7日




大宅

積分: 2678


6#
發表於 11-10-6 22:54 |只看該作者

回覆:ice_kiola 的帖子

但我好擔心只係經期前兆咋



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo