烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


男爵府

積分: 6040


1#
發表於 12-11-1 17:48 |只看該作者
我之前買咗個wmf嘅鋼鑊,第一次用要點?係咪就咁用洗潔精洗咗就可以用?




男爵府

積分: 5321

BK Milk勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-11-1 18:25 |只看該作者

回覆:想請教,新鑊點處理

check this out

http://tw.myblog.yahoo.com/jersey-wind/article?mid=13736&prev=13784&l=f&fid=37


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-11-1 19:15 |只看該作者

回覆:想請教,新鑊點處理

檸檬一個, 3份1用黎搽鑊, 跟住沖水, 再用埋果半煲水, 跟住用得




大宅

積分: 1389


4#
發表於 12-11-2 21:59 |只看該作者

引用:check+this+out +http://tw.myblog.yahoo.

原帖由 sbux 於 12-11-01 發表
check this out

http://tw.myblog.yahoo.com/jersey-wind/article?mid=13736&prev=13784&l=f&fid=37
有無JM用過又成功呢?





男爵府

積分: 5321

BK Milk勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-11-2 22:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sbux+於+12-11-01+發表check+

原帖由 haydn 於 12-11-02 發表
有無JM用過又成功呢?
我囉,我都係 WMF。OK 唔痴喎,不過記住凍鑊落油
1351865824238.jpg


大宅

積分: 1389


6#
發表於 12-11-3 17:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+haydn+於+12-11-02+發表有無J

原帖由 sbux 於 12-11-02 發表
我囉,我都係 WMF。OK 唔痴喎,不過記住凍鑊落油
噉又知吾知其他品牌又可以用此方法嚒?




男爵府

積分: 5321

BK Milk勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-11-4 09:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sbux+於+12-11-02+發表我囉,

原帖由 haydn 於 12-11-03 發表
噉又知吾知其他品牌又可以用此方法嚒?
係不銹鋼鑊就可以


大宅

積分: 1389


8#
發表於 12-11-4 13:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+haydn+於+12-11-03+發表噉又

原帖由 sbux 於 12-11-04 發表
係不銹鋼鑊就可以
多謝回覆! 有個煎pan,好幾年都吾敢開嚟用,現在佢可以岀冷宮了。等我試下先。謝謝。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo