想生BB

跳至

首頁
12345...49

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


1#
發表於 11-9-28 12:48 |只看該作者
~~~Come on baby.....all my best JM!!!
Talk here~~~又一個cycle~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-9-28 12:49 |只看該作者
我來了!
宜家我心情.....忐忑不安............


大宅

積分: 4617


3#
發表於 11-9-28 12:52 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 12:49
我來了!
宜家我心情.....忐忑不安............

唔好咁喇!!!我哋一齊努力....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


4#
發表於 11-9-28 12:55 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我下複位...."斜"住痛,好想喊,好想sick leave回家...


男爵府

積分: 5940


5#
發表於 11-9-28 12:57 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 12:55
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我下複位...."斜"住痛,好想喊,好想sick leave回家...
你仲有流啡?


大宅

積分: 4617


6#
發表於 11-9-28 12:57 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 12:55
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我下複位...."斜"住痛,好想喊,好想sick leave回家...

有無食止痛藥!!!!!...飲杯暖水先喇~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


7#
發表於 11-9-28 12:58 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

今朝又流又少少.....然後又停左....每朝都係咁樣,己經第四天
但下複痛就今朝開始....


男爵府

積分: 6108


8#
發表於 11-9-28 12:59 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我唔敢食藥.
頭先沖左杯熱ge紅棗水飲,個人就發熱了


男爵府

積分: 5940


9#
發表於 11-9-28 13:01 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 12:58
回覆 cc_ivy 的帖子

今朝又流又少少.....然後又停左....每朝都係咁樣,己經第四天
有無相熟婦科, check check la~
我個時就係見有流血, 諗係m or 作小產....結果check到有淺線就去睇婦科....買個安心~


男爵府

積分: 6108


10#
發表於 11-9-28 13:04 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

無呀,我唔識
老公又訓緊覺唔睬我....



大宅

積分: 4617


11#
發表於 11-9-28 13:04 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 12:59
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我唔敢食藥.

紅棗????妳要補血咩....一陣係咁流wor!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


12#
發表於 11-9-28 13:06 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 13:04
回覆 cc_ivy 的帖子

無呀,我唔識
我睇開兩個, 其中一個好易book, 因為個dr好鬼cool..我都好少睇佢...你要唔要去睇??


男爵府

積分: 6108


13#
發表於 11-9-28 13:06 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我唔知呀,唔知飲咩熱飲好,得紅棗包,就沖左黎飲....
無呀,尋日我都有沖,都無流多
我怕係自己身體太弱,沖黎飲下補下身都好


大宅

積分: 2630


14#
發表於 11-9-28 13:06 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 12:55
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我下複位...."斜"住痛,好想喊,好想sick leave回家...

真係好唔舒服,就攞假休息吓!
無論身/心靈休息調整都好重要,
放鬆心情,休息過後再加油,努力!


別墅

積分: 854


15#
發表於 11-9-28 13:07 |只看該作者
我等緊Miss M come 去comfirm 今次既失敗。。一日未黎我都唔會認命住

點評

beanbean7511  add oil!!! me too!!!! today day31... my cycle is 28-30....  發表於 11-9-28 15:12


男爵府

積分: 6108


16#
發表於 11-9-28 13:08 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

男定女?
你可以比個地址我嗎 謝謝你
但我想驗左先...但我唔知宜家應該即刻回家...定放工回家先驗....


別墅

積分: 571


17#
發表於 11-9-28 13:09 |只看該作者
回覆 Peanutqbi 的帖子

me 2

點評

beanbean7511  add oil!!! me three!!!!   發表於 11-9-28 15:13


男爵府

積分: 5940


18#
發表於 11-9-28 13:13 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 13:08
回覆 cc_ivy 的帖子

男定女?
唔舒服就返屋企休息下~~
你係邊區返工???


係女dr


大宅

積分: 4617


19#
發表於 11-9-28 13:13 |只看該作者
Peanutqbi 發表於 11-9-28 13:07
我等緊Miss M come 去comfirm 今次既失敗。。一日未黎我都唔會認命住

所以我哋才用這個topic...不段咀咒自己嚟M,咁......就會!!!!希望WORK,好過不段擔心law~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


20#
發表於 11-9-28 13:14 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我係中環...

首頁
12345...49

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo