想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4801


1#
發表於 11-9-30 18:28 |只看該作者
本帖最後由 tize2002 於 11-9-30 18:29 編輯

如題!


男爵府

積分: 6137


2#
發表於 11-10-1 01:01 |只看該作者

引用:+本帖最後由+tize2002+於+11-9-30+18:29+編

原帖由 tize2002 於 11-09-30 發表
本帖最後由 tize2002 於 11-9-30 18:29 編輯

如題!
Wanna know too




大宅

積分: 1601


3#
發表於 11-10-1 07:18 |只看該作者

引用: 如題!

原帖由 tize2002 於 11-09-30 發表
本帖最後由 tize2002 於 11-9-30 18:29 編輯

如題!
照輸卵管是注射藥水入 輸卵管用X光照有沒有塞,$1400左右




大宅

積分: 4801


4#
發表於 11-10-1 07:44 |只看該作者
請問會痛嗎?要否打麻醉藥?X-ray咪會影響等bingo?是否照後要一段時間才建議生BB?
謝謝!


大宅

積分: 1601


5#
發表於 11-10-1 14:16 |只看該作者

回覆 回覆:tize2002的帖子

有小小痛,不用打麻醉針,要M清後才可以照,不可以有bb照,不會影響bingo.




大宅

積分: 4801


6#
發表於 11-10-1 14:44 |只看該作者
請問在醫院做還是在診所做何可以呢?


大宅

積分: 1601


7#
發表於 11-10-1 17:01 |只看該作者

請問照輸卵管是點照的?大約多少錢?

診所




男爵府

積分: 6081


8#
發表於 11-10-1 17:36 |只看該作者
如果你做 Xray 果隻,無記錯大幾5000蚊,做之前一小時記住食兩粒心panadol! 有D醫生為免你感染,會開埋抗生日素你連食五日先做。

做果陣會放鴨咀去陰道,然後醫生會用條幼管(入面有個類似氣球物體)經子宮頸放入子宮,果陣都只係吉吉地,然後會打空氣入個氣球度等xray可以照到子宮。果陣會開始痛,有D人就話唔痛,因人而異,如果痛,記住深呼吸,慢慢吹氣,呢度有姊妹教我呢招的,真係work!!

然後醫生會經返果條幼管打D顯影濟落子宮,如果照到D顯影濟通過輸卵管就代表無塞了。

記住一小時前食定止痛藥同帶定衛生巾去啊。祝早孕!


大宅

積分: 4801


9#
發表於 11-10-1 21:50 |只看該作者
謝謝講解,要$5000都頗咁貴,大概過程要多少時間呢?


男爵府

積分: 6081


10#
發表於 11-10-5 00:58 |只看該作者
半小時內搞掂哂,做就只需十分鐘。


複式洋房

積分: 455


11#
發表於 11-10-5 01:51 |只看該作者

引用:請問會痛嗎?要否打麻醉藥?X-ray咪會影響等b

原帖由 tize2002 於 11-10-01 發表
請問會痛嗎?要否打麻醉藥?X-ray咪會影響等bingo?是否照後要一段時間才建議生BB?
謝謝! ...
我上個月頭照完,在化驗所照的$2200醫生話因為有藥水嘅關係所以依一個月bingo的機會係會比較細嘅!




大宅

積分: 4801


12#
發表於 11-10-5 08:26 |只看該作者
回覆 Monmon0305 的帖子

是否即刻知道結果呢?$2000都算合理,請問你是婦科轉介還是自己去找化驗所做的呢?


子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-10-5 17:32 |只看該作者
醫生乜藥都無開比我WOR, 怕唔怕照完會發炎架? 如果要一小時前食止痛藥, 食普通個隻定速效個隻呢?


男爵府

積分: 5372


14#
發表於 11-10-5 17:50 |只看該作者

回覆:請問照輸卵管是點照的?大約多少錢?

我就在醫院照,比左五日消炎藥和敏感藥,小小痛,冇食過止痛。醫生即時話我知。




複式洋房

積分: 372


15#
發表於 11-10-5 18:09 |只看該作者

回覆:請問照輸卵管是點照的?大約多少錢?

想問下照輸卵管同照陰超嘅分別呀?




複式洋房

積分: 455


16#
發表於 11-10-6 12:36 |只看該作者

引用:回覆+Monmon0305+的帖子 是否即刻知道結果

原帖由 tize2002 於 11-10-05 發表
回覆 Monmon0305 的帖子

是否即刻知道結果呢?$2000都算合理,請問你是婦科轉介還是自己去找化驗所做的呢? ...
是婦科轉介,第二日去返婦科到睇報告不用再俾$$




大宅

積分: 3121


17#
發表於 11-10-6 14:04 |只看該作者
我當時照好似$1200-1500 (唔記得),係診所照,唔係x-ray,只係打氣入去輸卵管睇下有無塞,30mins左右,醫生手勢好,所以唔痛,照完個個月就bingo左.
希望我的寶貝們健健康康,快高長大,幸福快樂


男爵府

積分: 8511


18#
發表於 11-10-6 14:43 |只看該作者
點解要照輸卵管呢?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


19#
發表於 11-10-6 14:54 |只看該作者
CLK66 發表於 11-10-6 14:43
點解要照輸卵管呢?
怕佢塞左排唔到卵呀嘛
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 8511


20#
發表於 11-10-6 15:02 |只看該作者
即係抽血驗無排卵, 就要照呀??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo