想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2552

畀面勳章


1#
發表於 11-10-3 16:17 |只看該作者
本帖最後由 dollylash 於 11-10-4 09:15 編輯

呢個係禮拜六晨尿check嘅結果,似有若無咁,我係咪已經產生幻覺?點睇?

今日Day35,m仲未來,肚谷谷咗成個禮拜,呢兩日喉嚨好似頂吓頂吓咁



***********************************************

4 Oct 2011 update: 今日day36,詐糊,失落中......



BB雞有書讀啦~


男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-10-3 16:19 |只看該作者

回覆:dollylash 的帖子

Use cb digital check again !




大宅

積分: 3833


3#
發表於 11-10-3 16:19 |只看該作者
你有無check過紅綠D?紅D如果深粗就一定掂喇!
我睇到有線架!恭喜你先!


子爵府

積分: 12788


4#
發表於 11-10-3 16:21 |只看該作者

引用:呢個係禮拜六晨尿check嘅結果,似有若無咁

原帖由 dollylash 於 11-10-03 發表
呢個係禮拜六晨尿check嘅結果,似有若無咁,我係咪已經產生幻覺?點睇?

今日Day35,m仲未來,肚谷谷咗成 ...
好似係有條好幼嘅線呀,明早再check多次





大宅

積分: 2552

畀面勳章


5#
發表於 11-10-3 16:22 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-3 16:19
Use cb digital check again !

今晚check嗎?好緊張!
BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2552

畀面勳章


6#
發表於 11-10-3 16:23 |只看該作者
小懵 發表於 11-10-3 16:19
你有無check過紅綠D?紅D如果深粗就一定掂喇!
我睇到有線架!恭喜你先! ...

我有check過綠d,但超白.....所以先用CB

好彩有人都睇到暗線,我以為我恨b恨到有幻覺

多謝
BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2552

畀面勳章


7#
發表於 11-10-3 16:24 |只看該作者
kit2011312 發表於 11-10-3 16:21
好似係有條好幼嘅線呀,明早再check多次

明早嗎?即係比星期六遲3天,結果會明顯啲嘛?
BB雞有書讀啦~


男爵府

積分: 8215

熱血勳章


8#
發表於 11-10-3 16:25 |只看該作者

回覆:請問....有無人見到有暗線?定係我嘅幻覺?

睇到呀睇到呀,你無幻覺,聽朝用cb再check la~~




大宅

積分: 2552

畀面勳章


9#
發表於 11-10-3 16:27 |只看該作者
siuwan 發表於 11-10-3 16:25
睇到呀睇到呀,你無幻覺,聽朝用cb再check la~~

真的嗎?我俾c6睇佢話邊度有!

好!等我聽朝再check check,希望中啦~

其實有無人係咁淺色嘅呢?
BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2143


10#
發表於 11-10-3 16:35 |只看該作者
dollylash 發表於 11-10-3 16:17
呢個係禮拜六晨尿check嘅結果,似有若無咁,我係咪已經產生幻覺?點睇?

今日Day35,m仲未來,肚谷谷咗成 ...

我上星期五晚都係見到同你一樣似有若無嘅淺線,今日用cb digital 就confirm 2-3weeks 了

點評

CarmenSin  恭喜恭喜  發表於 11-10-3 16:47
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b1.lilypie.com/mE8Ep8.png" alt="Lilypie 1st Birthday Ticker" border="0"  /></a>


大宅

積分: 3050


11#
發表於 11-10-3 16:46 |只看該作者
我都睇到~不過真係好淺好淺~
快啲用cb再check啦^^


大宅

積分: 2552

畀面勳章


12#
發表於 11-10-3 16:58 |只看該作者
Pretty_P 發表於 11-10-3 16:35
我上星期五晚都係見到同你一樣似有若無嘅淺線,今日用cb digital 就confirm 2-3weeks 了 ...

恭喜你先!

真係一樣咖?即係有機喎~
啲jm叫我聽朝再check,我又用digital試吓先~
BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2552

畀面勳章


13#
發表於 11-10-3 16:59 |只看該作者
CarmenSin 發表於 11-10-3 16:46
我都睇到~不過真係好淺好淺~
快啲用cb再check啦^^

咁起碼總算有人睇到,唔係我嘅幻覺~
一日未confirm一日都唔想周圍問人,好彩有呢度啲JM可以分擔吓

啲jm叫我聽朝再check,今晚買支digital先~
BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2956


14#
發表於 11-10-3 17:00 |只看該作者
我都見到呀!
[url=http://www.pregnology.com][/url]


大宅

積分: 2552

畀面勳章


15#
發表於 11-10-3 17:03 |只看該作者
ttmy 發表於 11-10-3 17:00
我都見到呀!

好彩多幾對眼幫手吓啫~因為我自己都唔肯定~
BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 3643


16#
發表於 11-10-3 17:03 |只看該作者
我都見到有線, 用clearblue digital 試多次.... 功起你丫.


大宅

積分: 2552

畀面勳章


17#
發表於 11-10-3 17:04 |只看該作者
jessying 發表於 11-10-3 17:03
我都見到有線, 用clearblue digital 試多次.... 功起你丫.

真係?!我聽朝會再試~

多謝你先~希望係堅啦~
BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2143


18#
發表於 11-10-3 17:05 |只看該作者
dollylash 發表於 11-10-3 16:58
恭喜你先!

真係一樣咖?即係有機喎~

係呀,一樣! 你用嗰枝係唔係cb compact捧捧? 如果係就好大機會了,cb 好準的....再用digital confirm下啦.

等你好消息!!
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b1.lilypie.com/mE8Ep8.png" alt="Lilypie 1st Birthday Ticker" border="0"  /></a>


大宅

積分: 2552

畀面勳章


19#
發表於 11-10-3 17:07 |只看該作者
本帖最後由 dollylash 於 11-10-3 17:08 編輯
Pretty_P 發表於 11-10-3 17:05
係呀,一樣! 你用嗰枝係唔係cb compact捧捧? 如果係就好大機會了,cb 好準的....再用digital confirm下啦.

...

係呀!CB精裝版,萬寧有75折三十幾蚊~

有你鼓勵我真係信心大增,希望聽日可以同大家報喜啦~

謝謝!

BB雞有書讀啦~


子爵府

積分: 12788


20#
發表於 11-10-3 17:14 |只看該作者
dollylash 發表於 11-10-3 16:24
明早嗎?即係比星期六遲3天,結果會明顯啲嘛?

會呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo