想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-10-4 16:07 |只看該作者
我係婦科醫生寫紙叫我去排不育科, 請問去邊度排呢? 要帶什麼文件? 要唔要兩夫婦一齊去登記?


複式洋房

積分: 186


2#
發表於 11-10-4 17:49 |只看該作者

回覆:私家醫生寫紙去排政府不育係點做? 有邊間選擇?

我都想知啊!




大宅

積分: 2377


3#
發表於 11-10-4 17:55 |只看該作者
你而家幾大年紀? 因為照過35政府公家症唔收架喇要私家症, 先打電話去做BOOKING, 姑娘會叫你將D醫生信同所有你係出面做既REPORT FAX比佢地, 你要準備所有REPORT, 身體證副本同結婚證書副本.


大宅

積分: 4810


4#
發表於 11-10-4 18:29 |只看該作者

回覆:私家醫生寫紙去排政府不育係點做? 有邊間選擇?

http://www.ivfhk.com/

係威院既,"公家症"同"私家症"入面寫得好清楚!





大宅

積分: 1837


5#
發表於 11-10-4 18:32 |只看該作者

回覆:kittymilo 的帖子

可以自己揀間就腳,不育科冇分區架。yr40+ 便唔可以排,妳去到姑娘也會幫妳計。




複式洋房

積分: 175


6#
發表於 11-10-4 19:14 |只看該作者

回覆:eggshell 的帖子

我排佐威記,帶介紹信就ok!但37歲後就叫你唔駛排!只可排私家症!




子爵府

積分: 10800


7#
發表於 11-10-4 19:55 |只看該作者
本帖最後由 candyfatcat 於 11-10-4 19:56 編輯

我排左瑪麗公家 http://www0.hku.hk/obsgyn/IVF/
要帶自己身份証,老公身份証copy,結婚證書copy,醫生信,address 証明,之前身體報告,唔需要 book。到時姑娘會俾個日子你見醫生,公家大約等一年以上才可以見醫生。


大宅

積分: 2878


8#
發表於 11-10-4 21:07 |只看該作者
私家症同私家醫生差不多,威院iui ok 嗎?


子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-10-4 21:37 |只看該作者
本帖最後由 kittymilo 於 11-10-4 22:10 編輯

請問廣華係咪無? 要排左佢婦科先? 威院係咪直接拎信就OK, 唔洗排婦科?
明天辦唔辦公? 去到搵個科既部門? 我未照輸卵管既報告, 丁丁報告得年頭記錄.............黎兩樣要唔要帶去?
公務員排係咪都一樣收費?


子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-10-5 23:27 |只看該作者
stupidtaz 發表於 11-10-4 18:29
http://www.ivfhk.com/

係威院既,"公家症"同"私家症"入面寫得好清楚!

其實公家症既費用總數係幾多? 同私家症相差幾多?


男爵府

積分: 7674


11#
發表於 11-10-6 13:24 |只看該作者
chip111 發表於 11-10-4 19:14
我排佐威記,帶介紹信就ok!但37歲後就叫你唔駛排!只可排私家症!

威記公家見e生要排120個week bor =.=


男爵府

積分: 7674


12#
發表於 11-10-6 13:24 |只看該作者
kittymilo 發表於 11-10-5 23:27
其實公家症既費用總數係幾多? 同私家症相差幾多?

私家症6萬蚊左右, 由針藥到放胎, 唔計雪胎


大宅

積分: 3762


13#
發表於 11-10-6 13:36 |只看該作者
kittymilo 發表於 11-10-4 21:37
請問廣華係咪無? 要排左佢婦科先? 威院係咪直接拎信就OK, 唔洗排婦科?
明天辦唔辦公? 去到搵個科既部門? 我 ...
全港只有廣華, 威院, 瑪麗3間不育科.

我只知話明係男方有問題, 威院都係要見婦科先. 要頭一次見醫生, 排2年. 如果年紀大高0, 排1.5年.


複式洋房

積分: 175


14#
發表於 11-10-6 18:47 |只看該作者

回覆:rcbaby 的帖子

我其實希望用唔著!但願如此!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo