想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1738


1#
發表於 11-10-6 10:59 |只看該作者
想問下應該點隸計預產期? 係咪由最後一次m數10個月嗎?
如果想bb 11月出世,咁我應該幾月bingo呢?

Thanks!


大宅

積分: 4497


2#
發表於 11-10-6 11:05 |只看該作者
本帖最後由 bbnboot 於 11-10-6 11:07 編輯

你可以去下哩個website:
http://www.babyhopes.com/ovulation-calendar/index.html

佢會俾埋你排卵同預產期o既日子ga~

預產期你用你最近來完m的日子計起的~


伯爵府

積分: 15236


3#
發表於 11-10-6 17:34 |只看該作者
將上一個周期開始第一天的日數+7日, 就係預產期的日期, 上一周期的月數-3, 就係預產期的月份。


伯爵府

積分: 15236


4#
發表於 11-10-6 17:36 |只看該作者
如果想BB, 11月面世, 就要1月dodo, 仲要一擊即中先得, 祝願望成真!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo