想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3297


1#
發表於 11-10-6 11:45 |只看該作者

M DAY-1

19/9/2011

Mon

07:15

36.11

M DAY 2 (排卵藥)

20/9/2011

Tue

07:15

36.10

M DAY 3 (排卵藥)

21/9/2011

Wed

07:15

36.19

M DAY 4 (排卵藥)

22/9/2011

Thu

07:15

36.20

M DAY 5 (排卵藥)

23/9/2011

Fri

/

/

M DAY 6 (排卵藥)

24/9/2011

Sat

/

/

DAY 7

25/9/2011

Sun

/

/

DAY 8

26/9/2011

Mon

7:15

36.17

DAY 9

27/9/2011

Tue

7:15

35.97

DAY 10

28/9/2011

Wed

7:15

36.20

DAY 11

29/9/2011

Thu

6:45

35.97

DAY 12 (少少分泌)

30/9/2011

Fri

7:15

36.16

DAY 13 (少少分泌)

1/10/2011

Sat

/

/

DAY 14 (哈哈笑)

2/10/2011

Sun

10:30

36.38

DAY 15

3/10/2011

Mon

10:30

36.48

DAY 16

4/10/2011

Tue

10:30

36.28

DAY 17

5/10/2011

Wed

10:00

36.36

DAY 18

6/10/2011

Thu

07:15

35.86

好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 4497


2#
發表於 11-10-6 12:00 |只看該作者
本帖最後由 bbnboot 於 11-10-6 12:00 編輯

你day 14有哈哈笑, 應該係day 16排卵, 因為排完卵體溫會跌......


翡翠宮

積分: 87403


3#
發表於 11-10-6 12:35 |只看該作者
但你day 18最低溫喎!!!

究竟係排完卵之後先跌溫or跌溫就後先排卵呀???


大宅

積分: 3297


4#
發表於 11-10-6 13:36 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

如果係 day - 16 排卵 咁 排完卵 應該會係升高. 無理由 今日仲跌得勁左架? 跌到 35.86度... 真奇怪..

好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 3297


5#
發表於 11-10-6 13:37 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

好似 跌體溫 即係代表 排左 or 排緊卵...
好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 3297


6#
發表於 11-10-6 13:38 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

你好呀 小 man man.... 我係其他 post 有時都會見到你留言, 你成功未呀?
好想做媽媽...~!~


翡翠宮

積分: 87403


7#
發表於 11-10-6 13:48 |只看該作者
回覆 WM58321 的帖子

梗係未喇!!!

係咁容易就好囉!!!

如果中左就唔使係度仲問咁多野喇!!!
話時話,我唔經唔覺已經第6個cycle,以前以為一唔用套就會即刻有,原來想有係咁難既


大宅

積分: 3297


8#
發表於 11-10-6 13:56 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

我今年 五月開始 到而家喇. 以前一D 都唔心急, 到而家心急到 咩都做云, 用 CLEARBLUE, 求神呀... 咩方法都用盡喇.

可能越心急 就 越難有..
好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 4497


9#
發表於 11-10-6 14:19 |只看該作者
跌體溫時就應該排左喇....
不過, 體溫o既升跌我覺得只可以用作參考...
因為我自己本身都係一個體溫唔準o既人........
有時高溫, 有時低溫.......
你不如用紅d or 哈哈笑check 啦~~
準好多ga~~


翡翠宮

積分: 87403


10#
發表於 11-10-6 14:26 |只看該作者
me 喇!!!

之前都唔心急,但依架半年都去左喇,都未有呀!!!

我上個月開始睇埋中醫調理身體添呀,不過,我見有jm比左個好有用的網址,係關於排卵同體溫的關係,個網講得好清晰,令我睇完之後好明白,我發覺我可能係黃體不足又或者係排卵不良,因為我跌溫之後算溫得好慢,同埋高溫又短過12日,仲有,我發覺自己體溫偏低,好似上個月咁,所謂的高溫都只不過係36.6,我依架唔知應該點做呀???

繼續睇中醫or婦科醫生呢???我呢個情況繼續飲中藥有無用呢???or我見有jm話醫生開d排卵藥/塞黃體素,我唔知點算好呀???


翡翠宮

積分: 87403


11#
發表於 11-10-6 14:35 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

如果跌體就即係排左,咁我day 14個日趺溫應該已經排左,咁即係我應該係day 13之前dodo,之後dodo都無用喇!!!

我day 11、14同15 dodo左,睇黎都無望喇!!!
不過,我d體溫唔靚,我應該係黃體不足or排卵不良


大宅

積分: 4497


12#
發表於 11-10-6 14:50 |只看該作者
小manman 發表於 11-10-6 14:35
回覆 bbnboot 的帖子

如果跌體就即係排左,咁我day 14個日趺溫應該已經排左,咁即係我應該係day 13之前dodo, ...

其實我估我同你o既情況真係好相似,
我以前試過一段小時間keep住check 體溫,
但一來我的體溫時高時低, reflect唔倒幾時排卵, 所以我後來都懶左都有再check了...
我都覺得自己有黃體問題, 因為我cycle好唔準, 3x-60日不等.... 真係好難預.....

而家同老公想有bb, 我只係用紅d , 綠d, 哈哈笑同clearblue digital check....
唔想再用體溫表, 自己嚇自己.....

如果你知道around 幾時排卵, 就開始keep住隔2-3日dodo...
一路到見倒哈哈笑, 見倒哈哈笑後我自己都會再補多1-2次...
因為哈哈笑意思係就排卵, 咁我會哈哈笑當日dodo一次, 之後36小時後再dodo一次 咁lor.....

我自己覺得用哈哈笑好過用體溫表, 因為哈哈笑可以俾我預倒時間,
用體溫表見倒個溫度跌, 即係排左卵, 都miss左了....


翡翠宮

積分: 87403


13#
發表於 11-10-6 15:00 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

但我覺得哈哈笑好貴呀!!!

佢又唔出補充裝,個枝顯示棒根本可以重用,但無補充裝變左次次都掉左佢,其實好浪費~~~

你用開紅d,你覺得紅d準唔準呀???
我未用過,哈哈笑就用過兩個月,但個兩個月咪又係一樣唔中

我黃體不足又或者排卵不良,依架都唔知應該點做~~~

再講,哈哈笑每月都二百幾,仲未計睇中醫/西醫,買下葉酸.......都未有bb已經使唔少,我想留番多d錢,將來比bb出世之後先用架嘛!!!

仲冑,我同老公都作左最壞打算,要做iui or IVE,到時又可能要使一大筆,我有時都覺得好心灰,我只係想要一個BB姐,唔多呀,要一個之嘛,我又唔係貪心


禁止訪問

積分: 7068


14#
發表於 11-10-6 15:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4497


15#
發表於 11-10-6 15:24 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

同意!!! 我都覺得哈哈笑好貴.....
不過冇計, 我m本身超唔準, 自己又唔太信紅d,
始終國產ma... 信心係差少少....

我自己就唔係用左好多支哈哈笑,
我當自己cycle係30日, day 10開始check住自己d分泌同隔日用哈哈笑,
亦在day10開始隔日dodo的....
不過check排卵我都係用哈哈笑放心d, 因為miss左排卵點dodo都冇用...
紅d只係有時有"控", 要等深粗未check得好密先得....

如果想放心d o既, 就勤力d keep住隔2-3日dodo一次,
咁就可以ensure 日日都有丁丁o係度~


大宅

積分: 3297


16#
發表於 11-10-6 15:29 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

咁你肯唔肯定自已有排卵先? 如果你肯定自己有, 咁你不如 試多半年先喇..
因為醫生同我講 話要 試左一年唔得 醫生先會理架...

我就因為唔識黎m 所以先咁做醫生受理乍.

你 keep 住睇住中醫 調理左先, 再 try 多半年先喇... 又或者你可以 book 定醫生既, 因為婦科都好爆 無論私家 or 政府, 排定隊都差唔多.

你 c6 有無做 檢查呀. 未必一定係你問題架喎....
好想做媽媽...~!~


翡翠宮

積分: 87403


17#
發表於 11-10-6 17:17 |只看該作者
本帖最後由 小manman 於 11-10-6 17:18 編輯

回覆 WM58321 的帖子

我老公CHECK丁丁,無問題呀!!!
反而係我一直都無做檢查,所以之前我覺得會唔會係自己的問題呢

但上個cycle開始第一次睇中醫,ec叫我要認真d朝早一訓醒乜都唔好做就量體溫,要比d耐性日日量先有用,咁我今個月咪聽話囉,其實,我上個月day 19左右都有試過朝早量,都開始發覺自己耍去到成day 26先叫做高溫少少,都係得36.6,已經覺得有d問題,再加埋睇埋個網所講,我就比較肯定自己係黃體不足or排卵不良~~~

你咁講係咪即係如果我只係試左半年,醫生係唔會開排卵藥同埋黃體素比我架???


大宅

積分: 3297


18#
發表於 11-10-6 17:59 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

我都係今個 cycle 先量體溫, 我一向都無量體溫依個習慣架. 係覆診時醫生問我有無, 我先知原來佢地會睇依d 資料. 我本身身體係有問題, 唔識黎m 所以好細個我媽已經帶我睇婦科, 佢知道我應該係難有 bb 所以 好早就排定政府婦科 (因為日後睇私家要洗好多錢). 我由 18yr 開始就轉睇政府, 未夠 18yr 時睇私家 醫生 開避孕藥我食.

到今年我先開始 plan 生 bb, 係之前個年幾都 keep 住食避孕藥 用意係 想keep 住 28day 黎m 食長d 時間 睇下子宮可唔可以習慣黎返m , 結果當然唔成功喇. 我今年三月停藥 5/6/7 月黎左M 之後 就無黎M, 醫生見到我 5/6/7 每個月都有黎M 佢就 要我自己 試下生先, 佢當時同我講 要 試左一年先, 唔 WORK 先至幫我.

但到左 8/9 月都無黎M , 返去覆診時 醫生 就 開左 通經藥 + 排卵藥比我. 因為睇到我應該唔識排卵. 但我係睇政府既, 所以我都唔咁斷定同你講 係唔係 要 一年唔成功先可以食個d 藥... 因為政府始終品質無私家咁好, 一定唔會咁積極.

不過, 如果你m準, 又確定到自己有排卵既話, 我估計 醫生應該都係會要你試下先. 如果你係打算睇醫生, 咁你就要準備定三個月既體溫表比醫生喇, 佢地係須要依d 資料黎睇 我地有無排卵架... 所以你要睇醫生 都要 等多 兩個月 有齊資料先 都可以
好想做媽媽...~!~


翡翠宮

積分: 87403


19#
發表於 11-10-6 18:25 |只看該作者
本帖最後由 小manman 於 11-10-6 18:26 編輯

回覆 WM58321 的帖子

哦.........原來係咁,我知點做喇!!!

好彩你咁講咋,如果唔係睇一次醫生咁貴,睇得唔啱時候又浪費金錢,咁我下兩個月都睇住中醫先,順便都睇下中醫點講,食多兩個月中藥調理下身體,如果呢工個月都唔中,先睇婦科醫生~~~
唔該哂你呀

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo