想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 806


1#
發表於 11-10-6 12:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


2#
發表於 11-10-6 12:55 |只看該作者
kityusi 發表於 11-10-6 12:53
各位jm ,我好開心呀!因為今日終於check 到有哈哈笑,仲唸住今日睇醫生!但岩岩拆返支野出來個時見到條線係 ...

我都係咁, 不過我唔理, 因為佢話有哈哈笑係即將排


禁止訪問

積分: 806


3#
發表於 11-10-6 13:02 |只看該作者

回覆:charmg.kama 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87403


4#
發表於 11-10-6 13:06 |只看該作者
唔係喎!!!

我見有jm講過有哈哈笑都唔等於一定有排卵~~~


禁止訪問

積分: 806


5#
發表於 11-10-6 13:09 |只看該作者

回覆:有哈哈笑

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3130


6#
發表於 11-10-6 16:01 |只看該作者
回覆 kityusi 的帖子

我第一日check哈哈笑又係同你咁上下色(都有出哈哈笑,跟住,第二日就一樣色(有哈哈笑),第三日又淺色番少少,都有哈哈笑..我估你可以明天再check,可能明天又會深色d


大宅

積分: 3130


7#
發表於 11-10-6 16:03 |只看該作者
回覆 kityusi 的帖子

yes,有哈哈笑唔=有排egg,so要check埋體溫,如果體溫有升高,即係有排egg


禁止訪問

積分: 806


8#
發表於 11-10-6 16:07 |只看該作者

回覆:candon 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3297


9#
發表於 11-10-6 16:15 |只看該作者
回覆 kityusi 的帖子

係呀... 我上個 CYCLE 都見到哈哈笑 但原來有唔代表真係排左卵架. 有哈哈笑只係化表身體既 LH 值增加緊.
好想做媽媽...~!~


禁止訪問

積分: 806


10#
發表於 11-10-6 16:20 |只看該作者

回覆:WM58321 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3130


11#
發表於 11-10-6 16:25 |只看該作者
回覆 kityusi 的帖子

因你哈哈笑條線未去到100%,so我估你未排,我今個cycle同你一樣,第一日哈哈笑,條線70%,第二日條線100%出現哈哈笑,體溫都未升,到第三日仲出現哈哈笑,條線淺左,都係around 70%,到第四日,體溫先升(升即係排左egg)


大宅

積分: 3297


12#
發表於 11-10-6 16:45 |只看該作者
回覆 kityusi 的帖子

有 dodo.. 因為個時以為 真係排卵嘛. 所以 有 dodo... 當然 dodo 完都無 bingo 喇.. 所以而家先可以話你知 有哈哈笑唔代表d 咩. 不過, 可能你未必係依個情況呢, 既然都 check 到有 哈哈笑.. 咁你就 開工喇.. 唔好理咁多... 照 dodo 左先喇, 唔好浪費任何 機會啊.
好想做媽媽...~!~


禁止訪問

積分: 806


13#
發表於 11-10-6 16:50 |只看該作者

回覆:WM58321 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo